Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Lunes, 23 de marzo de 2015 | Leída 50 veces
CULTURA I OCI

El Museu de L’Hospitalet fa difusió a través de Twitter

Guardar en Mis Noticias.

A través d'un programa impulsat per institucions culturals i museus de tot el món

El Museu de L’Hospitalet s’ha sumat a la iniciativa #MuseumWeek, un programa de difusió impulsat per institucions culturals i museus de tot el món que se celebra del 23 al 29 de març per compartir l’art, la història i la ciència a través de Twitter i posar en contacte els usuaris i els equipaments d’una manera innovadora i interactiva.
 
L’activitat s’estructura en un calendari setmanal: són 7 dies i 7 temàtiques que els participants comparteixen des de diferents llocs del món. Durant la setmana, les temàtiques promouran intercanvis on line i s’estimularà la participació dels visitants. Aquests continguts es comparteixen a través de Twitter amb una etiqueta per a cada dia de la setmana. Els organitzadors també han obert el compte @MuseumWeek per seguir millor la participació.
 
@MuseuLH s’ha adherit al projecte amb la següent proposta:
 
-Dilluns, 23 de març, #secretsMW
Presentació al públic del dia a dia de la institució, s’explicarà tot allò que es cou portes endins i, tal vegada, algun secret ben guardat.
 
-Dimarts, 24 de març, #souvenirsMW
Es convidarà el públic a compartir els records de la seva visita, que poden ser objectes (fotos, llibres, postals…) o moments memorables.
 
-Dimecres, 25 de març, #architectureMW
Jornada dedicada a explicar la història dels edificis, el barri i els llocs emblemàtics. Una manera diferent de presentar la institució.
 
-Dijous, 26 de març, #inspirationMW
S’animarà el públic a 'mirar' al seu voltant i captar continguts relacionats amb l’especialitat del centre. L’art, la ciència, la història, l’etnografia envolten els equipaments. Gràcies als smartphones, la creació és a l’abast de tothom.
 
-Divendres, 27 de març, #familyMW
Es presentarà al públic l’oferta disponible per aconseguir que la visita escolar o en família sigui tot un èxit, presencialment, amb audioguies, tallers o visites guiades, o a través d’Internet, amb catàlegs, jocs o informes pedagògics. Tot està pensat per motivar el públic a compartir l’experiència.
 
-Dissabte, 28 de març, #favMW
S’animarà els visitants a compartir els seus continguts favorits mitjançant una foto o un vídeo.
 
-Diumenge, 29 de març, #poseMW
Es convidarà els visitants a fer servir el museu com a fons d’un gran escenari. Fer poses, mems o selfies perquè el públic faci seves les instal·lacions.
 
En la primera edició del #MuseumWeek, celebrada l’any passat, van participar-hi 639 museus i sales d’exposicions de tot Europa. En aquesta segona edició, els inscrits a la pàgina web dels organitzadors ja són 1.800, de 58 països de tot el món.
 
A més del Museu, 72 museus i sales d’art de l’Estat espanyol s’han inscrit a la convocatòria. Hi figuren, entre altres, el Museu d’Art Nacional de Catalunya, el MACBA, el Museu de Ciències Naturals de Barcelona, el Prado, el Reina Sofía, el Museu Dalí de Figueres o el CaixaFòrum.
 

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2017 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress