Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Martes, 1 de marzo de 2016 | Leída 64 veces
COMARCA

L'ocupació hotelera al Baix Llobregat es va situar en el 69% l'any passat

Guardar en Mis Noticias.

Augmenta el pes del client espanyol en els hotels i creix el pes del client estranger en els apartaments de la comarca

[Img #10877]L'ocupació dels hotels del Baix Llobregat al 2015 s'ha incrrementat dos punts percentuals respecte a l'any anterior, situant-se en el 69% d'ocupació, segons el darrer informe de l'Observatori Comarcal.

 

L'any 2015 van augmentar les tarifes en hotels i apartaments. El preu mig d'una habitació doble en un establiment hoteler és de 61€ i en els apartaments és 75€. El mes de març és el que registra un major increment de l'ocupació i de la mitjana tarifària.

 

La mitjana de nits d'estada dels clients dels hotels i apartaments de la comarca és de dos nits. Segons procedència del client, augmenta el pes del client espanyol en els hotels del Baix Llobregat (del 51% al 53% del total d'ocupació) i en canvi, creix el pes del client estranger en els apartaments (del 57% al 65%).

 

Els clients del mercat espanyol provenen majoritàriament de Catalunya, Madrid i València. Respecte l’any anterior destaca l’augment del client català i basc en els hotels i del client madrileny en els apartaments de la comarca. Els clients provinents del mercat internacional són principalment de França, Regne Unit i Alemanya. Respecte el 2014 destaca l’increment del client francès i xinès en els establiments hotelers i alemany i escandinau en els apartaments.

 

El canal de reserva directe, incloent web pròpia, és el predominant en els establiments hotelers (43% del total de reserves) i apartaments (52%) i els clients individuals el principal segment d'ocupació als hotels (66,4% del total) i apartaments (85,4% del total). Respecte el 2014 augmenta la reserva de grups i les reserves mitjançant les centrals externes en els establiments.

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2017 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress