Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Jueves, 16 de marzo de 2017 | Leída 26 veces
COMARCA

El Parlament torna a reclamar el carril bus a la B-23

La proposta del Grup Parlamentari Socialista i de Junts pel Sí s’ha aprovat sense cap vot en contra i amb l'abstenció de la CUP

[Img #14751]El Parlament ha aprovat, sense cap vot en contra i amb l'abstenció de la CUP, una proposta del Grup Parlamentari Socialista i de Junts pel Sí que demana a la Generalitat que insti l'Estat a executar el projecte del carril bus a la B-23, segons informen fonts del PSC.

 

La proposta repren el projecte de la creació d’un carril bus d’alta eficiència i de baix cost en el tram de la carretera des de l’enllaç de l'A2 a l’altura de Sant Feliu de Llobregat, fins a l’entrada a Barcelona per l’Avinguda Diagonal. Un projecte que ja havia estat aprovat per la Generalitat.

 

A més, tot i el vot en contra de C’s i PP, també s’ha aprovat instar al traspàs de la titularitat de la carretera B-23 amb les partides pressupostàries corresponents per a executar el projecte i tenir cura del seu manteniment.

 

La diputada socialista Eva Martínez ha valorat positivament aquest pas endavant en la mobilitat de la comarca, ja que “amb la creació del carril bus a la B23 s’incentivarà d’una manera definitiva l’ús de transport públic  per carreteres que per a molts usuaris de municipis que no tenen xarxa ferroviària ni de tramvia o metro és l’única alternativa”, ha explicat.

 

"Amb aquesta proposta es facilita la mobilitat entre la comarca del Baix Llobregat i el Barcelonès, i a més s’aposta per la més que evident millora de la qualitat de l’aire de l’àrea metropolitana de Barcelona, amb un impuls definitiu al transport públic per carretera", asseguren els socialistes.

 

Es tracta d’una inversió “amb una elevada taxa de retorn social, degut al baix cost d’inversió i la seva gran utilitat”, tal i com ha dit Martínez, que ha explicat que encara queda molt per treballar i que “caldrà impulsar noves línies de bus exprés i  nous vehicles poc contaminants”.

 

D’altra banda, la diputada ha denunciat un cop més al Parlament "l’aturada incomprensible de les obres de l’enllaç de l’A2 amb l’AP7 a Sant Andreu de la Barca o les obres de connexió de la C-245 a Sant Boi”.

¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2017 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress