Viernes, 23 de junio de 2017 | Leída 18 veces
CULTURA I OCI

Exposició sobre les dones astrònomes a Cornellà

Guardar en Mis Noticias.

Al Museu Palau Mercader

[Img #15844]El Museu Palau Mercader inaugura aquest diumenge, 25 de juny l'exposició Amb A d'astrònoma, un repàs de les principals fites de l'astrofísica i del paper fonamental que le dones han tingut en aquests avenços.

Llarg ha estat el camí de les dones per obrir-se pas en el món de l’astronomia. Com en moltes altres ciències, a part de casos més aviat anecdòtics, no és fins al començament del segle XVIII que la dona comença a tenir algun paper rellevant a l’astronomia, quan Maria Winkelmann, astrònoma alemanya, descobreix un cometa, el primer descobert per una dona, el 1702. Malgrat que, des d’Aglaonike que predeia els eclipsis de lluna a la Grècia clàssica, fins a l’actualitat sempre n’hi ha hagut de dones. L’exposició es pot veure fins al 3 de setembreL'Adaptació i itinerància és a càrrec de l’Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona (ICCUB), i l'horari de visites és diumenges i festius de 10 a 14 h.

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad