Estigues ben informat de tot el que passa a casa nostra
Sábado, 25 de noviembre de 2017
Última actualización: Viernes, 24 de noviembre de 2017 12:41
Secciones
Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Jueves, 2 de noviembre de 2017 | Leída 14 veces
SANT ANDREU DE LA BARCA

En marxa una nova Oficina d’Atenció al Ciutadà per millorar el servei als veïns

Guardar en Mis Noticias.

Centralitza qualsevol tràmit que hagi de fer el ciutadà i permet accedir-hi a qualsevol informació relacionada amb l’administració

[Img #17157]L’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca ha creat una nova Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), que "millora notablement el servei que presta als veïns, que facilita els tràmits, que redueix la burocràcia i que dignifica l’espai on s’atén als administrats", asseguren fonts municipals.


A partir d’ara, la nova OAC centralitza qualsevol tràmit que hagi de fer el ciutadà i permet accedir-hi a qualsevol informació relacionada amb l’administració. D’aquesta manera, els veïns ja no hauran de fer diverses visites a diversos departaments per poder aconseguir una resposta a una necessitat concreta.


La part més notable de la posada en marxa d’aquets nou servei és la creació d’un espai nou, a la planta baixa de l’edifici principal de l’Ajuntament, on s’han habilitat uns boxs on els treballadors municipals atenen als ciutadans. Així, els usuaris guanyen comoditat i intimitat quan, per exemple, han d’anar a registrar un document, a demanar un ajut o presentar una sol·licitud.


L’alcalde de Sant Andreu de la Barca, Enric Llorca, ha explicat que “l’objectiu és fer una administració eficaç i eficient” i millorar la relació “entre l’administració i l’administrat”.


Una eina fonamental en aquest camí és l’ús de les noves tecnologies. A la nova oficina, per exemple, els ciutadans poden presentar en paper documents que després s’han de convertir en format electrònic. L’objectiu final és fer de l’Ajuntament una administració més moderna, més dinàmica i amb la finalitat de millorar l’atenció i el servei als ciutadans. “Hem de prestar un servei ràpid i de qualitat, amb un tracte respectuós i digne”, ha apuntat Llorca.

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2017 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress