Estigues ben informat de tot el que passa a casa nostra
Sábado, 24 de febrero de 2018
Última actualización: Viernes, 23 de febrero de 2018 12:32
Secciones
Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Martes, 5 de diciembre de 2017 | Leída 42 veces
VILADECANS

Conveni per garantir l'aigua a totes les llars amb dificultats

Guardar en Mis Noticias.

El Síndic municipal de Greuges de Viladecans i el Customer Counsel d'Aigües de Barcelona facilitaran les gestions als ciutadans

[Img #17617]

 

El Síndic municipal de Greuges de Viladecans, José Luís Nicolás, el Customer Counsel d'Aigües de Barcelona, Sergio Sanchís, i la directora de clients de la mateixa companyia, Nuria Latorre, han signat un conveni de col·laboració amb la finalitat de faciltar als ciutadans les gestions quan aquests no puguin fer front al pagament dels seus rebuts de l'aigua.

 

Fonts municipals asseguren que "amb la signatura d'aquest conveni hi ha el compromís que davant una situació de vulnerabilitat econòmica les famílies puguin dirigir-se al Síndic de Viladecans i que els tràmits i solucions es gestionin directament a través seu coordinant-se amb el Customer Counsel de la companyia". Així, amb aquest conveni, es dóna celeritat a les possibles solucions que necessitin les persones amb dificultats econòmiques.

 

La formalització d'aquest enllaç directe amb la companyia mitjançant el Customer Counsel ha estat un dels punts més destacats per Nicolás. El Costumer Counsel és, en aquest sentit, un defensor del client. A més, el Síndic de Viladecans ha ressaltat que “el conveni suposa garantir un dret fonamental a través de buscar solucions personalitzades”.

 

Sanchís, com a defensor del client de la companyia, ha destacat que la seva mediació permet conciliar entre els clients i Aigües de Barcelona des d'uns principis d'equitat i proporcionalitat. De fet, ha apuntat que “actualment, en el 94% dels casos que treballem, hi ha una solució satisfactòria per a les dues parts”.

 

Per la seva banda, Latorre ha explicat que la figura del Customer Counsel ha suposat una millora en el funcionament de l'empresa. La redacció d'un informe de recomanacions anual des de l'any 2011 "ha permés incorporar nous protocols i actuacions que ajuden a evitar problemàtiques abans que es produeixin".

 

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2018 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress