Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Jueves, 8 de febrero de 2018 | Leída 20 veces
COMARCA

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà dels Mossos d'Esquadra a la terminal T2 de l'aeroport s'apropa al viatger

Guardar en Mis Noticias.

El número de denúncies recollides va ser de 1.343 durant l’any 2017

[Img #18456]

 

Dintre de les instal·lacions de l’aeroport de Barcelona-El Prat es troba l’Àrea de Seguretat Aeroportuària depenent de la Divisió de Transport de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra que treballa de forma ininterrompuda les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, per atendre els passatgers i garantir la seva seguretat.

 

Així mateix l’Àrea de Seguretat Aeroportuària ofereix el servei de dues Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) per a atendre les denúncies i les consultes dels ciutadans a les dues terminals, concretament una a la terminal T1 i una segona oficina a la terminal T2. Aquesta darrera oficina policial, fins ara situada a la terminal 2A, estava molt allunyada de l’activitat ordinària d’aquesta instal·lació, fet que dificultava el seu accés amb facilitat per part dels usuaris.

 

"Responent a la voluntat de la Policia de la Generalitat - Mossos d’Esquadra d’oferir un servei de proximitat adaptat i sensible a les necessitats del ciutadà, en aquest cas, als viatgers d’aquest aeroport, i en el marc de les relacions amb Aena, es va decidir que l’OAC situada en la terminal T2 A es traslladés a una nova ubicació més visible i més accessible als usuaris davant de qualsevol requeriment", asseguren fonts del cos policial.

 

Per això, els Mossos ha traslladat la seva ubicació dins de la terminal T2, concretament de la terminal T2A a la T2B. D’aquesta manera es millora l’accessibilitat de les persones que volen denunciar algun fet il·lícit. "Aquesta nova ubicació, amb una major visibilitat, comportarà un guany de temps per als ciutadans que necessitin utilitzar aquest servei", diuen les mateixes fonts.

 

El número de denúncies recollides, durant l’any 2017, a l’OAC de la Terminal 2A de l’aeroport de Barcelona-El Prat va ser de 1.343. D’aquestes denúncies cal esmentar que un total de 389 es van tipificar com a pèrdues, és a dir, que no va existir cap fet delictiu.

 

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2018 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress