Aviso sobre el Uso de cookies: Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia del lector y ofrecer contenidos de interés. Si continúa navegando entendemos que usted acepta nuestra política de cookies. Ver nuestra Política de Privacidad y Cookies
Miércoles, 16 de enero de 2013 | Leída 659 veces
MONOGRÀFIC

El 88,6% de les gestions del Servei Municipal d’Aigües de Sant Andreu de la Barca es resolen per telèfon, sense necessitat de desplaçar-se a l’oficina

Guardar en Mis Noticias.

Durant l’any 2012, el Centre d’Atenció al Client d’aqualia ha evitat 8.651 desplaçaments a l’oficina del Servei Municipal d’Aigües

El Centre d’Atenció al Client d’aqualia, empresa concessionària de la gestió integral de l’aigua a Sant Andreu de la Barca, ha gestionat de gener a desembre del 2012 un total de 6.334 trucades, de les quals s’han derivat 10.270 gestions. D’aquestes, un 88,62%, és a dir, 8.651, han estat resoltes sense haver d’anar a l’oficina del Servei Municipal d’Aigües. Durant els darrers anys aquest percentatge ha anat augmentant considerablement.

 

A més, les dades revelen que de les 10.270 gestions efectuades pels clients del servei, només 3 han estat per reclamacions, és a dir, un 0,08%. La majoria de gestions responen a consultes o sol·licituds, com altes o baixes, domiciliacions o lectures de comptadors, entre d’altres.

 

El cap del Servei Municipal d’Aigües de Sant Andreu de la Barca, Albert Coloma, ha afirmat que “aquestes xifres demostren la creixent especialització i l’augment de la qualitat del servei prestat pel Servei Municipal d’Aigües i evidencien el compromís de l’Ajuntament i aqualia amb la millora contínua de la gestió dels serveis municipals”.

 

El Cap de Servei ha explicat que “amb el Centre d’Atenció al Client d’aqualia, els veïns de Sant Andreu disposen d’un servei amb un horari més ampli, fàcil i còmode d’usar, estalviant pèrdues de temps i desplaçaments. Es poden realitzar les mateixes gestions que a l’oficina i, a més, funciona els caps de setmana i els festius, períodes en els quals l’oficina es troba tancada al públic”. Només cal marcar els números corresponents a atenció al client 900 81 40 81, avaries 900 81 40 82 , o lectures 900 81 40 83.

 

A més, aqualia recorda que els veïns de Sant Andreu també disposen de l’oficina virtual, a la qual s’accedeix a través de la web www.aqualia.es, i a on poden fer també els mateixos tràmits que a l’oficina, com sol·licitar una nova escomesa o subministrament, canviar la titularitat del contracte, donar la lectura del comptador, o pagar factures on line, entre d’altres.

Acceda para comentar como usuario Acceda para comentar como usuario
¡Deje su comentario!
Normas de Participación
Esta es la opinión de los lectores, no la nuestra.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
www.elfar.cat • Términos de usoPolítica de PrivacidadMapa del sitio
© 2017 • Todos los derechos reservados
Powered by FolioePress