L'HOSPITALET
Campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Santa Eulàlia
La voluntat és fer-la arribar a totes les zones i eixos comercials
![[Img #24858]](https://elfar.cat/upload/images/04_2019/7681_hospi.jpg)
L’Ajuntament de l’Hospitalet, a través de la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors, ha posat en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Santa Eulàlia, que es durà a terme durant la segona quinzena del mes d’abril.
L’objectiu de la campanya és informar els comerciants sobre els aspectes més destacats quant a l’atenció a les persones consumidores: normativa de preus, fulls de reclamacions o cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre d’altres qüestions.
Aquesta activitat és fruit de la col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors de l’Ajuntament de l’Hospitalet, en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores, i de suport i assessorament al comerç. L’objectiu de la campanya informativa és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores.
El personal que visitarà els comerços i establiments ha estat designat per la Diputació de Barcelona i farà avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments rebran els resultats i se’ls assessorarà en els dubtes que puguin sorgir o en tot allò que calgui millorar.
Aquesta actuació informativa ja s’ha realitzat en passades edicions en altres barris de la ciutat i la voluntat és fer-la arribar a totes les zones i eixos comercials de l’Hospitalet.
![[Img #24858]](https://elfar.cat/upload/images/04_2019/7681_hospi.jpg)
L’Ajuntament de l’Hospitalet, a través de la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors, ha posat en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Santa Eulàlia, que es durà a terme durant la segona quinzena del mes d’abril.
L’objectiu de la campanya és informar els comerciants sobre els aspectes més destacats quant a l’atenció a les persones consumidores: normativa de preus, fulls de reclamacions o cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre d’altres qüestions.
Aquesta activitat és fruit de la col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors de l’Ajuntament de l’Hospitalet, en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores, i de suport i assessorament al comerç. L’objectiu de la campanya informativa és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores.
El personal que visitarà els comerços i establiments ha estat designat per la Diputació de Barcelona i farà avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments rebran els resultats i se’ls assessorarà en els dubtes que puguin sorgir o en tot allò que calgui millorar.
Aquesta actuació informativa ja s’ha realitzat en passades edicions en altres barris de la ciutat i la voluntat és fer-la arribar a totes les zones i eixos comercials de l’Hospitalet.




Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1