L'HOSPITALET
CCOO convoca aturades a Extel Contact Center
L'empresa presta el servei de 1004 de Movistar
La plantilla d’Extel Contact Center de l’Hospitalet, que presta el servei de 1004 de Movistar, ha acordat en assemblea la convocatòria d’aturades parcials davant la contínua pèrdua de serveis i la disminució de la plantilla. Amb el suport de CCOO, les aturades seran dilluns, 1 de juliol, d’11.30 a 12.30 i de 18 a 19 h., amb concentració a les mateixes hores a les portes del centre de treball, a la plaça d’Europa, 17-19, de l’Hospitalet, segons fonts del sindicat.
"Des de l’ERO del 2016 i la modificació substancial de les condicions de treball del 2017, s’han produït diverses subrogacions de plantilla, no renovacions de contractes eventuals i acomiadaments disciplinaris per suposats baixos rendiments i baixes mèdiques, que han fet reduir la plantilla de 350 a 73 persones", expliquen des del sindicat.
L’empresa acaba de comunicar una altra pèrdua de servei i en aquest cas són 7 els acomiadaments que es produiran el 3 de juliol.
El sector de contact center és un dels més precaris. Al voltant del 70% de les persones que hi treballen són dones, i d’aquestes la meitat són joves menors de 35 anys. La majoria treballa 30, 25 hores, o menys, amb un salari mitjà d’uns 600-700 euros, explica el sindicat.
A aquestes "precàries condicions" s’hi ha de sumar "la sobrecàrrega de treball, l’establiment d’objectius inassolibles i la manca de descans o de pausa per anar al lavabo, fet que crea un mal clima laboral i incrementa la càrrega mental de la plantilla".
La plantilla d’Extel Contact Center de l’Hospitalet, que presta el servei de 1004 de Movistar, ha acordat en assemblea la convocatòria d’aturades parcials davant la contínua pèrdua de serveis i la disminució de la plantilla. Amb el suport de CCOO, les aturades seran dilluns, 1 de juliol, d’11.30 a 12.30 i de 18 a 19 h., amb concentració a les mateixes hores a les portes del centre de treball, a la plaça d’Europa, 17-19, de l’Hospitalet, segons fonts del sindicat.
"Des de l’ERO del 2016 i la modificació substancial de les condicions de treball del 2017, s’han produït diverses subrogacions de plantilla, no renovacions de contractes eventuals i acomiadaments disciplinaris per suposats baixos rendiments i baixes mèdiques, que han fet reduir la plantilla de 350 a 73 persones", expliquen des del sindicat.
L’empresa acaba de comunicar una altra pèrdua de servei i en aquest cas són 7 els acomiadaments que es produiran el 3 de juliol.
El sector de contact center és un dels més precaris. Al voltant del 70% de les persones que hi treballen són dones, i d’aquestes la meitat són joves menors de 35 anys. La majoria treballa 30, 25 hores, o menys, amb un salari mitjà d’uns 600-700 euros, explica el sindicat.
A aquestes "precàries condicions" s’hi ha de sumar "la sobrecàrrega de treball, l’establiment d’objectius inassolibles i la manca de descans o de pausa per anar al lavabo, fet que crea un mal clima laboral i incrementa la càrrega mental de la plantilla".




Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.23