Jueves, 02 de Octubre de 2025

Actualizada

Jueves, 02 de Octubre de 2025 a las 20:10:45 horas

| 184
Jueves, 29 de Agosto de 2019
VILADECANS

El disseny de la nova Marca Ciutat guanya un premi platí dels MUSE Design Awards

L’agència creativa local La Pinza ha rebut la màxima distinció per la nova imatge de Viladecans en els premis de disseny i creativitat que convoca la International Awards Associates

[Img #26545]

 

El disseny de la nova marca de Viladecans, creada per l’agència creativa local La Pinza per encàrrec de l’Ajuntament, ha guanyat recentment un premi platí, la distinció máxima que atorga la International Awards Associates de Nova York en els seus guardons Muse Creative Awards en la categoria d’identitat corporativa. Des del consistori recorden que "es tracta d’una prestigiosa competició internacional per a professionals creatius que tenen la capacitat única d’inspirar amb un concepte, idea o disseny gràfic".

 

La nova imatge de ciutat és més moderna, versàtil, diferenciadora i funcional. Després d’anys fent la ve baixa amb la mà com a símbol, l’Ajuntament s’ha proposat buscar la complicitat de la ciutadania fent una picada d’ullet. "Un símbol que connecta amb el seu públic d’una manera amable i empàtica", expliquen fonts municipals. "El disseny guanyador de La Pinza ha buscat traslladar els valors de complicitat i acollida de la ciutat a l’exterior per posicionar-la i, al mateix temps, generar un sentiment de comunitat entre la gent de Viladecans perquè la faci seva i constribueixi a aquest objectiu de projecció", apunten les mateixes fonts.

 

La nova icona va lligada a l’eslògan Som poble, soc ciutat, que vol expressar la singularitat del municipi, amb equipaments i serveis de ciutat, però amb una vida i relacions socials de poble. "Un poble amb cos de ciutat. Una ciutat amb cor de poble", ressalten des de l'Ajuntament. Aquesta transformació permet agrupar tota la comunicació municipal sota una mateixa marca, que es declina en els diferents àmbits superant la varietat coneguda fins ara.

 

"Viladecans té cada dia més projecció externa i és molt important tenir una marca que permeti que la gent de fora la identifiqui ràpidament amb els seus atributs i valors", asseguren des del consistori. "A la vegada, suposa un element de cohesió i unió de les persones que viuen i fan Viladecans i, molt especialment, connectar amb el jovent perquè s’arreli al territori, per no perdre-hi talent", afegeixen.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.158

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.