MARTORELL
Seat reprèn la producció de la línia que fabrica l’Audi A1
Porta parada gairebé dues setmanes a causa de l’incendi que va patir a les seves instal·lacions el proveïdor Faurecia, fabricador de quadres de comandament
![[Img #28143]](https://elfar.cat/upload/images/12_2019/7180_interior-planta-seat-martorell.jpg)
Seat reprendrà aquesta tarda la producció de la línia de muntatge 3, que fabrica l’Audi A1, i tornarà a avaluar quan pot reprendre’s la producció de la línia 2, que fabrica el model León. La producció d’aquestes dues línies porta parada gairebé dues setmanes a causa de l’incendi que va patir a les seves instal·lacions el proveïdor Faurecia, fabricador de quadres de comandament. La falta de subministraments també va afectar la línia 1, que fabrica els models Ibiza i Arona, però aquesta es va poder posar en marxa fa una setmana.
Els responsables de l’automobilística s’han reunit aquest matí i han decidit posar en marxa aquesta mateixa tarda la producció de la línia 3 amb els volums habituals i amb total normalitat, segons informa l'Ajuntament de Martorell citant fonts de l’agència EFE. Aquesta tarda es tornaran a reunir per a avaluar si la producció de la línia 2 pot reprendre’s al matí. Des que es produís l’incendi a Faurecia, Seat ha deixat de fabricar 14.100 cotxes.
Per fer front a la caiguda de la producció derivada de l’aturada de la planta de Martorell, la direcció de Seat va acceptar la proposta del comitè que la plantilla treballi els dies 18, 19 i 20 de desembre -considerats festius a SEAT-, a més d’obrir la fàbrica tres dissabtes de gener al matí.
Seat reprendrà aquesta tarda la producció de la línia de muntatge 3, que fabrica l’Audi A1, i tornarà a avaluar quan pot reprendre’s la producció de la línia 2, que fabrica el model León. La producció d’aquestes dues línies porta parada gairebé dues setmanes a causa de l’incendi que va patir a les seves instal·lacions el proveïdor Faurecia, fabricador de quadres de comandament. La falta de subministraments també va afectar la línia 1, que fabrica els models Ibiza i Arona, però aquesta es va poder posar en marxa fa una setmana.
Els responsables de l’automobilística s’han reunit aquest matí i han decidit posar en marxa aquesta mateixa tarda la producció de la línia 3 amb els volums habituals i amb total normalitat, segons informa l'Ajuntament de Martorell citant fonts de l’agència EFE. Aquesta tarda es tornaran a reunir per a avaluar si la producció de la línia 2 pot reprendre’s al matí. Des que es produís l’incendi a Faurecia, Seat ha deixat de fabricar 14.100 cotxes.
Per fer front a la caiguda de la producció derivada de l’aturada de la planta de Martorell, la direcció de Seat va acceptar la proposta del comitè que la plantilla treballi els dies 18, 19 i 20 de desembre -considerats festius a SEAT-, a més d’obrir la fàbrica tres dissabtes de gener al matí.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169