COMARCA
El Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola posa en valor el patrimoni alimentari
Mitjançant una campanya, es vol conscienciar a la ciutadania sobre els beneficis socials, econòmics, ambientals o alimentaris que representen el consum dels bens conreats i produïts a Collserola
![[Img #29181]](https://elfar.cat/upload/images/02_2020/5871_a.jpg)
El Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola ha posat en marxa la nova campanya 110 km2 de rebost, per visibilitzar i reconèixer la feina de la petita i mitjana pagesia de Collserola. L'acció està impulsada des del projecte Alimentem Collserola, coparticipat pels ajuntaments de Sant Feliu i Sant Just Desvern, i pretén conscienciar a la ciutadania sobre els beneficis socials, econòmics, ambientals o alimentaris que representen el consum dels bens conreats i produïts a Collserola.
La campanya posa l'accent en el paper de Collserola com a rebost mediterrani de més de 100 quilòmetres quadrats, i les possibilitats que aquest entorn i els seus productes brinden per fer la transició a un sistema agroalimentari més sostenible. Un dels objectius de 10 km2 de rebost és sensibilitzar a la població sobre l'impacte negatiu, a nivell social i mediambiental, del consum de productes importats de països de l'anomenat 'Sud Global', com soja del Brasil, fruita del Perú o sucre de la Índia. Segons Alimentem Collserola, aquest canvi d'hàbits contribueixen al desenvolupament de l'economia local i a acabar amb la precarització laboral en favor de l'enfortiment de la pagesia.
Alimentem Collserola és un projecte impulsat pel Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola i els ajuntaments de Sant Feliu, Sant Cugat del Vallès, Barcelona, Sant Just Desvern i Cerdanyola del Vallès, amb la col·laboració de la cooperativa Arran de Terra.
El Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola ha posat en marxa la nova campanya 110 km2 de rebost, per visibilitzar i reconèixer la feina de la petita i mitjana pagesia de Collserola. L'acció està impulsada des del projecte Alimentem Collserola, coparticipat pels ajuntaments de Sant Feliu i Sant Just Desvern, i pretén conscienciar a la ciutadania sobre els beneficis socials, econòmics, ambientals o alimentaris que representen el consum dels bens conreats i produïts a Collserola.
La campanya posa l'accent en el paper de Collserola com a rebost mediterrani de més de 100 quilòmetres quadrats, i les possibilitats que aquest entorn i els seus productes brinden per fer la transició a un sistema agroalimentari més sostenible. Un dels objectius de 10 km2 de rebost és sensibilitzar a la població sobre l'impacte negatiu, a nivell social i mediambiental, del consum de productes importats de països de l'anomenat 'Sud Global', com soja del Brasil, fruita del Perú o sucre de la Índia. Segons Alimentem Collserola, aquest canvi d'hàbits contribueixen al desenvolupament de l'economia local i a acabar amb la precarització laboral en favor de l'enfortiment de la pagesia.
Alimentem Collserola és un projecte impulsat pel Consorci del Parc Natural de la Serra de Collserola i els ajuntaments de Sant Feliu, Sant Cugat del Vallès, Barcelona, Sant Just Desvern i Cerdanyola del Vallès, amb la col·laboració de la cooperativa Arran de Terra.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.109