CASTELLDEFELS
L'Oficina d'Atenció Ciutadana comptabilitza una mitjana diària de 470 consultes
A aquest volum cal sumar també la gestió d'una mitjana de 120 correus electrònics al dia
![[Img #30741]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/9866_castefa.jpg)
Des que es intensifiquessin a Castelldefels els efectes de la pandèmia de Covid-19, la centraleta de l'Ajuntament (93 665 11 50) ha rebut des del passat 17 de març més de 2.500 trucades i aproximadament unes 300 al telèfon d'emergència social (93 546 60 74), segons expliquen des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Si es tenen en compte totes els possibles canals de consulta ciutadana (centraleta de l'Ajuntament, telèfon d'emergència social, centraleta de Policia Local, centraleta de Serveis Socials i Canal Empresa de la Guaita), des de l'OAC comptabilitza una mitjana diària de 350 trucades. A aquest volum cal sumar també la gestió d'una mitjana de 120 correus electrònics diaris.
Les consultes o peticions més comuns solen referir-se a certificats d'empadronament, ajudes relaciones amb Serveis Socials, ajudes i informació a comerciants, autònoms i petites empreses, ajudes per al pagament de l'lloguer i obres de particulars. No obstant això, aquests últims dies, amb les majors restriccions de l'estat d'alarma, el nombre de trucades per aquesta última causa no ha estat rellevant però l'OAC ja preveu que "segurament a partir de dimarts que ve, 14 d'abril, tornem a tenir consultes i queixes al respecte".
Finalment, des de l'OAC recomanen especialment consultar la nova web municipal (coronavirus.castelldefels.org) que ofereix tota la informació d'interès ciutadà sobre la situació d'emergència generada per l'expansió de Covid-19 a Castelldefels. "L'apartat de preguntes freqüents resol molts dubtes i també estan agrupats tots els telèfons d'interès", asseguren.
![[Img #30741]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/9866_castefa.jpg)
Des que es intensifiquessin a Castelldefels els efectes de la pandèmia de Covid-19, la centraleta de l'Ajuntament (93 665 11 50) ha rebut des del passat 17 de març més de 2.500 trucades i aproximadament unes 300 al telèfon d'emergència social (93 546 60 74), segons expliquen des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Si es tenen en compte totes els possibles canals de consulta ciutadana (centraleta de l'Ajuntament, telèfon d'emergència social, centraleta de Policia Local, centraleta de Serveis Socials i Canal Empresa de la Guaita), des de l'OAC comptabilitza una mitjana diària de 350 trucades. A aquest volum cal sumar també la gestió d'una mitjana de 120 correus electrònics diaris.
Les consultes o peticions més comuns solen referir-se a certificats d'empadronament, ajudes relaciones amb Serveis Socials, ajudes i informació a comerciants, autònoms i petites empreses, ajudes per al pagament de l'lloguer i obres de particulars. No obstant això, aquests últims dies, amb les majors restriccions de l'estat d'alarma, el nombre de trucades per aquesta última causa no ha estat rellevant però l'OAC ja preveu que "segurament a partir de dimarts que ve, 14 d'abril, tornem a tenir consultes i queixes al respecte".
Finalment, des de l'OAC recomanen especialment consultar la nova web municipal (coronavirus.castelldefels.org) que ofereix tota la informació d'interès ciutadà sobre la situació d'emergència generada per l'expansió de Covid-19 a Castelldefels. "L'apartat de preguntes freqüents resol molts dubtes i també estan agrupats tots els telèfons d'interès", asseguren.





















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1