SANT JOAN DESPÍ
Les conseqüències derivades de l’Estat d’Alarma centren les consultes a l’OMIC
Es tracta de consultes que corresponen a diferents sectors, per cancel·lacions de vols, per compres a distància o per l'anul·lació de serveis
![[Img #31235]](https://elfar.cat/upload/images/05_2020/8014_omic-on-line.png)
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Sant Joan Despí ha atès, des de l'inici de l'Estat d'Alarma, un total de 21 persones per consultes o reclamacions en matèria de consum. La gran majoria han estat sol·licituds d’informació per resoldre dubtes sobre els seus drets bàsics, relacionats amb diferents sectors, i un terç de les peticions s’han tramitat com a reclamació. En aquests casos, l’OMIC ha iniciat un procés de mediació per intentar arribar a una solució amistosa amb l’empresa reclamada, segons informen fonts municipals.
Del total de consultes o reclamacions que han arribat a l’OMIC, un 57% tenen relació amb diferents situacions derivades de l’Estat dAlarma per la COVID-19. Es tracta de consultes que corresponen a diferents sectors, per cancel·lacions de vols, per compres a distància, activitats de lleure, espectacles, agències de viatge i centres educatius privats, o per sol·licituds de devolució de quotes per serveis que s’han deixat de prestar. A banda, cal afegir les consultes més habituals, com són les relacionades amb el sector de la telefonia, i també d’altres per temes d’habitatge.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Sant Joan Despí continua activa i ofereix el seu servei de manera on line. El canal de comunicació per a consultes i reclamacions relacionades amb el consum és el correu electrònic omic@sjdespi.net.
![[Img #31235]](https://elfar.cat/upload/images/05_2020/8014_omic-on-line.png)
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Sant Joan Despí ha atès, des de l'inici de l'Estat d'Alarma, un total de 21 persones per consultes o reclamacions en matèria de consum. La gran majoria han estat sol·licituds d’informació per resoldre dubtes sobre els seus drets bàsics, relacionats amb diferents sectors, i un terç de les peticions s’han tramitat com a reclamació. En aquests casos, l’OMIC ha iniciat un procés de mediació per intentar arribar a una solució amistosa amb l’empresa reclamada, segons informen fonts municipals.
Del total de consultes o reclamacions que han arribat a l’OMIC, un 57% tenen relació amb diferents situacions derivades de l’Estat dAlarma per la COVID-19. Es tracta de consultes que corresponen a diferents sectors, per cancel·lacions de vols, per compres a distància, activitats de lleure, espectacles, agències de viatge i centres educatius privats, o per sol·licituds de devolució de quotes per serveis que s’han deixat de prestar. A banda, cal afegir les consultes més habituals, com són les relacionades amb el sector de la telefonia, i també d’altres per temes d’habitatge.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de Sant Joan Despí continua activa i ofereix el seu servei de manera on line. El canal de comunicació per a consultes i reclamacions relacionades amb el consum és el correu electrònic omic@sjdespi.net.






Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.96