CASTELLDEFELS
Les persones amb dificultats digitals compten amb un telèfon de suport
L'objectiu és facilitar els tràmits en línia
![[Img #32971]](https://elfar.cat/upload/images/09_2020/5552__.jpg)
L'Ajuntament de Castelldefels ha habilitat un servei de suport telefònic per a les persones que tinguin dificultats per moure's en l'entorn digital, al qual es pot accedir telefonant al número 93 222 22 03.
Fonts municipals expliquen que aquest servei d'assistència a la ciutadania al moment de fer qualsevol tramitació electrònica el proporcionen agents especialitzats durant 12 hores, de manera ininterrompuda: de dilluns a divendres de 8 a 20 hores. A més del telèfon esmentat, es pot sol·licitar el suport a través del correu electrònic OAC360@castelldefels.org.
En el cas que sigui imprescindible desplaçar-se a l'Ajuntament, perquè la consulta, la gestió o el tràmit ho requereixi, la visita s'ha de fer amb cita prèvia. Es pot demanar dia i hora per telèfon, trucant al 93 665 11 50, o per internet: citaprevia.castelldefels.org/castelldefels
Durant la pandèmia, l'Ajuntament ha posat en marxa diferents serveis perquè la ciutadania pugui fer qualsevol tràmit, consulta o gestió, per internet o telèfon, i, gradualment i amb cita prèvia, també presencialment. En aquesta direcció s'ha creat el servei OAC360º, de suport per ajudar a fer els tràmits per internet.
Sota el lema L'Ajuntament, allà on siguis, s'han donat totes les eines possibles per fer tràmits sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals, des de qualsevol lloc i a qualsevol hora, de manera que només calgui anar a l'edifici consistorial en casos que sigui imprescindible que la relació sigui de manera presencial, i en aquests casos és necessari fer-ho amb cita prèvia.
Així mateix, s'ha renovat la seu electrònica, seu.castelldefels.org, per fer-la més intuïtiva i fàcil d'utiitzar. Ofereix la possibilitat de fer des de l'ordinador, tablet o el telèfon mòbil un gran nombre de tràmits: canvis d'empadronament, altes i canvis de domicili, llicències d'activitats, cementiri, cens d'animals, registre de documents, consulta d'obres, inscripció a la borsa de treball, assessorament per a la creació d'empreses, consultes i assessorament jurídic sobre consum, plagues, entre molts altres.
![[Img #32971]](https://elfar.cat/upload/images/09_2020/5552__.jpg)
L'Ajuntament de Castelldefels ha habilitat un servei de suport telefònic per a les persones que tinguin dificultats per moure's en l'entorn digital, al qual es pot accedir telefonant al número 93 222 22 03.
Fonts municipals expliquen que aquest servei d'assistència a la ciutadania al moment de fer qualsevol tramitació electrònica el proporcionen agents especialitzats durant 12 hores, de manera ininterrompuda: de dilluns a divendres de 8 a 20 hores. A més del telèfon esmentat, es pot sol·licitar el suport a través del correu electrònic OAC360@castelldefels.org.
En el cas que sigui imprescindible desplaçar-se a l'Ajuntament, perquè la consulta, la gestió o el tràmit ho requereixi, la visita s'ha de fer amb cita prèvia. Es pot demanar dia i hora per telèfon, trucant al 93 665 11 50, o per internet: citaprevia.castelldefels.org/castelldefels
Durant la pandèmia, l'Ajuntament ha posat en marxa diferents serveis perquè la ciutadania pugui fer qualsevol tràmit, consulta o gestió, per internet o telèfon, i, gradualment i amb cita prèvia, també presencialment. En aquesta direcció s'ha creat el servei OAC360º, de suport per ajudar a fer els tràmits per internet.
Sota el lema L'Ajuntament, allà on siguis, s'han donat totes les eines possibles per fer tràmits sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals, des de qualsevol lloc i a qualsevol hora, de manera que només calgui anar a l'edifici consistorial en casos que sigui imprescindible que la relació sigui de manera presencial, i en aquests casos és necessari fer-ho amb cita prèvia.
Així mateix, s'ha renovat la seu electrònica, seu.castelldefels.org, per fer-la més intuïtiva i fàcil d'utiitzar. Ofereix la possibilitat de fer des de l'ordinador, tablet o el telèfon mòbil un gran nombre de tràmits: canvis d'empadronament, altes i canvis de domicili, llicències d'activitats, cementiri, cens d'animals, registre de documents, consulta d'obres, inscripció a la borsa de treball, assessorament per a la creació d'empreses, consultes i assessorament jurídic sobre consum, plagues, entre molts altres.
























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.58