EL PRAT
Nova mobilització contra la bretxa digital a les entitats bancàries
Els pensionistes de CCOO protesten al Prat
![[Img #37559]](https://elfar.cat/upload/images/06_2021/8892_ccoo.jpg)
CCOO ha organitzat avui un acte de protesta al Prat de Llobregat davant l’oficina de CAIXABANK, a la Plaça de la Vila, 8 contra la bretxa digital de les entitats bancàries i en defensa del respecte i el bon tracte a la gent gran.
El sindicat critica l’empitjorament del servei que ofereixen les entitats bancàries al conjunt de les comarques de Catalunya i que s'ha anat agreujant durant els darrers anys, després de comprovar que els bancs han canviat les normes d’atenció a les persones, on "s’ha imposat un sistema que exclou aquelles que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies".
Recorden com primer "es van establir horaris, passant a oferir l’ús del caixer automàtic amb l’ajut d’un empleat o empleada. Més tard, les persones usuàries eren adreçades als caixers sense cap tipus d'ajuda, i cada vegada hi ha més municipis que no compten amb cap sucursal bancària, complicant encara més aquestes gestions".
Les persones pensionistes i jubilades de CCOO consideren que aquesta pràctica de les entitats bancàries "no contribueix al bon tracte cap a la gent gran i d’altres col·lectius", però també és "una rebaixa de la qualitat del seu servei". Així, es posa de manifest "la deixadesa dels responsables d'aquestes entitats, així com una evident manca de sensibilitat".
CCOO reivindica "el dret d’aquests col·lectius a escollir lliurement el tipus de servei més adient a les seves necessitats i a les seves condicions personals, perfectament assumible per part d’empreses amb gran disponibilitat de recursos tècnics, humans i econòmics".
El Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf reivindica que es revisin els protocols d'atenció al públic, recuperant el tracte personal i amb una bona qualitat de servei; que si les persones han de ser acompanyades per realitzar una gestió, que sigui el personal de l’entitat bancària qui ho faci, garantint l’autonomia individual i demanen l’aprovació d’una normativa que asseguri l’atenció a veïns i veïnes de municipis que s’han quedat o es puguin quedar sense sucursal bancària operativa.
CCOO ha organitzat avui un acte de protesta al Prat de Llobregat davant l’oficina de CAIXABANK, a la Plaça de la Vila, 8 contra la bretxa digital de les entitats bancàries i en defensa del respecte i el bon tracte a la gent gran.
El sindicat critica l’empitjorament del servei que ofereixen les entitats bancàries al conjunt de les comarques de Catalunya i que s'ha anat agreujant durant els darrers anys, després de comprovar que els bancs han canviat les normes d’atenció a les persones, on "s’ha imposat un sistema que exclou aquelles que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies".
Recorden com primer "es van establir horaris, passant a oferir l’ús del caixer automàtic amb l’ajut d’un empleat o empleada. Més tard, les persones usuàries eren adreçades als caixers sense cap tipus d'ajuda, i cada vegada hi ha més municipis que no compten amb cap sucursal bancària, complicant encara més aquestes gestions".
Les persones pensionistes i jubilades de CCOO consideren que aquesta pràctica de les entitats bancàries "no contribueix al bon tracte cap a la gent gran i d’altres col·lectius", però també és "una rebaixa de la qualitat del seu servei". Així, es posa de manifest "la deixadesa dels responsables d'aquestes entitats, així com una evident manca de sensibilitat".
CCOO reivindica "el dret d’aquests col·lectius a escollir lliurement el tipus de servei més adient a les seves necessitats i a les seves condicions personals, perfectament assumible per part d’empreses amb gran disponibilitat de recursos tècnics, humans i econòmics".
El Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf reivindica que es revisin els protocols d'atenció al públic, recuperant el tracte personal i amb una bona qualitat de servei; que si les persones han de ser acompanyades per realitzar una gestió, que sigui el personal de l’entitat bancària qui ho faci, garantint l’autonomia individual i demanen l’aprovació d’una normativa que asseguri l’atenció a veïns i veïnes de municipis que s’han quedat o es puguin quedar sense sucursal bancària operativa.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1