Martes, 04 de Noviembre de 2025

Actualizada

Martes, 04 de Noviembre de 2025 a las 06:56:43 horas

| 1469
Lunes, 05 de Julio de 2021
L'HOSPITALET

El Village L’H Experience tanca amb rècord de visitants

11.000 persones han passat per la plaça d’Europa i s’hi han servit 13.200 racions de tapes

[Img #38008]

 

El Village L'Hospitalet Experience va tancar dijous la seva quarta edició. L'esdeveniment, que se celebra a la plaça d'Europa coincidint amb el Mobile World Congress, va rebre la visita d'unes 11.000 persones, i s’hi van servir 13.200 racions de tapes, totes elaborades per restauradors de la ciutat amb productes de proximitat i km 0.

 

Juntament amb la gastronomia, la programació cultural va ser una de les claus de l’èxit d'aquesta edició de L’H Experience. Per l’escenari van passar artistes vinculats a la Casa de la Música de L'Hospitalet com Suzanna, Los Aurora, Veneno en la Piel o Mariana També; DJs habituals de la ciutat com Darkomedia, Oli Comediscos, Seta que Habla o Poorlan, que va venir acompanyat de l'artista Elige Chose; i també joves promeses com Gisela Quirós, finalista del programa de televisió Got Talent Espanya, i diferents grups i combos de l'Escola Municipal de Música-Centre de les Arts.  

 

"L'èxit de públic d'aquesta edició del Village també s'ha deixat veure a les xarxes socials de L’H Experience, que han incrementat les seves interaccions en un 120% en el cas d'Instagram, i en xifres molt similars també a Facebook i a Twitter. L'interès que ha despertat l’esdeveniment s'ha notat també al web www.lhospitaletexperience.com, que va batre rècord de visites durant el cap de setmana, gairebé triplicant les seves xifres habituals", expliquen fonts municipals.

 

Respecte al públic assistent, el perfil ha estat molt variat. Persones de totes les edats, famílies amb infants petits, joves i adolescents procedents de tots els barris de la ciutat i d'altres ciutats de l'àrea metropolitana, i també congressistes s'han acostat fins al recinte, especialment en horari de tarda i vespre.

 

Aquesta edició ha estat dedicada a la natura i al retorn a les essències. Per aquest motiu, l'ambientació estava feta amb horts urbans reals i amb plantes aromàtiques típiques del bosc mediterrani.  

 

Els protagonistes de la campanya publicitària han estat Christian Morales i Rosa Vallejo, dos influencers de la ciutat, que compten amb més de 6 milions de seguidors a TikTok.  

 

El Village L’H Experience s'ha dut a terme complint amb totes les mesures sanitàries establertes per les autoritats sanitàries, amb control d'aforaments, presa de temperatura a l'entrada i ús obligatori de la mascareta allà on ho marcaven els protocols. 

 

Per aqueta edició del Mobile World Congress han passat fins a 27.000 congressistes, un descens notable de la participació a un esdeveniment de transició marcat enguany per la pandèmia.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.15

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.