SANT CLIMENT
L’Ajuntament promou un nou paquet de mesures per a impulsar el comerç de proximitat
L’actuació s’inscriu en el marc del programa ApropAMB que desenvolupa l’Àrea Metropolitana de Barcelona
![[Img #38987]](https://elfar.cat/upload/images/09_2021/8073_impuls.jpg)
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Sant Climent ha donat aquesta setmana llum verda al programa ApropAMB que permetrà dur a terme tot un seguit d’actuacions com ara campanyes comercials o formacions per a l’impuls del comerç de proximitat. La proposta està destinada d’aquesta manera tant a la promoció dels principals avantatges que ofereixen els establiments locals com a adaptar a aquests a les actuals exigències. La voluntat municipal és que el teixit comercial estigui preparat per tal de fer front a la realitat post-COVID-19.
Entre les actuacions que es preveuen per a promoure la compra al comerç de proximitat es troben el desenvolupament d’una campanya genèrica que posi en relleu qüestions com la comoditat o la qualitat que ofereixen les botigues climentones o una campanya centrada específicament en les vendes nadalenques.
Paral·lelament a aquest treball de difusió es troben també un conjunt d’actuacions centrades en la millora de la competitivitat i la digitalització dels comerços, tenint en especial consideració la situació d’incertesa postpandèmia. Així s’oferiran diferents formacions per a donar suport en qüestions com ara la gestió econòmica del negoci o la transformació digital d’aquest.
El programa, amb una inversió prevista propera als 23.000 euros, està finançat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i està previst que es desenvolupi fins al 2022.
![[Img #38987]](https://elfar.cat/upload/images/09_2021/8073_impuls.jpg)
La Junta de Govern de l’Ajuntament de Sant Climent ha donat aquesta setmana llum verda al programa ApropAMB que permetrà dur a terme tot un seguit d’actuacions com ara campanyes comercials o formacions per a l’impuls del comerç de proximitat. La proposta està destinada d’aquesta manera tant a la promoció dels principals avantatges que ofereixen els establiments locals com a adaptar a aquests a les actuals exigències. La voluntat municipal és que el teixit comercial estigui preparat per tal de fer front a la realitat post-COVID-19.
Entre les actuacions que es preveuen per a promoure la compra al comerç de proximitat es troben el desenvolupament d’una campanya genèrica que posi en relleu qüestions com la comoditat o la qualitat que ofereixen les botigues climentones o una campanya centrada específicament en les vendes nadalenques.
Paral·lelament a aquest treball de difusió es troben també un conjunt d’actuacions centrades en la millora de la competitivitat i la digitalització dels comerços, tenint en especial consideració la situació d’incertesa postpandèmia. Així s’oferiran diferents formacions per a donar suport en qüestions com ara la gestió econòmica del negoci o la transformació digital d’aquest.
El programa, amb una inversió prevista propera als 23.000 euros, està finançat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i està previst que es desenvolupi fins al 2022.
















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.3