SANT BOI
Les persones usuàries valoren com a excel·lent l'atenció rebuda a l'OMAP
Les enquestes fetes a la sortida de l'oficina reflecteixen un alt nivell de satisfacció
![[Img #23282]](https://elfar.cat/upload/images/01_2019/2341_a.jpg?40)
Les persones usuàries de l'Oficina Municipal d'Atenció a les Persones de Sant Boi (OMAP) valoren majoritàriament de manera molt positiva el servei que reben quan s'hi adrecen per fer qualsevol tipus de tràmit o gestió. Les respostes a les breus enquestes que es realitzen a la sortida de l'oficina mitjançant un dispositiu electrònic situen en un nivell d'excel·lència tots els factors analitzats.
Un total de 2.090 persones usuàries han completat l'enquesta voluntàriament des del passat mes de juny, poc després de l'ampliació del sistema de cita prèvia a tota la jornada.
El 85% de les persones usuàries han valorat com a globalment satisfactòria l'atenció rebuda (en una escala d'1 a 5, l'han puntuat amb una nota de 4 o 5). En aquest tipus d'enquestes, es considera assolit un nivell d'excel·lència a partir d'un 75% de valoracions satisfactòries.
L'enquesta també demanava opinió sobre aspectes més concrets com el grau de resolució de la gestió o el tràmit realitzat, la rapidesa de l'atenció i la qualitat de la informació disponible sobre tràmits i gestions a la pàgina web municipal.
El 90% de les persones usuàries han valorat satisfactòriament el grau en què ha quedat resolta la seva consulta, gestió o tràmit. També ha estat molt positiva la valoració del temps d'espera, ja que el 81% li han atorgat les puntuacions més altes. El 84% han valorat com a satisfactori el contingut de la informació consultada a l'apartat de Tràmits del web municipal abans d'adreçar-se a l'OMAP.
Des del mes de febrer de 2018, l'OMAP de Sant Boi funciona durant tota la joranda mitjançant cita prèvia, per evitar cues i fer guanyar temps a les persones usuàries. L'oficina té com a senya d'identitat la qualitat i la millora contínua del servei ofert a la ciutadania. En l'actualitat, els principals esforços en aquest sentit es duen a terme per incorporar nous models i noves eines de gestió electrònica.
![[Img #23282]](https://elfar.cat/upload/images/01_2019/2341_a.jpg?40)
Les persones usuàries de l'Oficina Municipal d'Atenció a les Persones de Sant Boi (OMAP) valoren majoritàriament de manera molt positiva el servei que reben quan s'hi adrecen per fer qualsevol tipus de tràmit o gestió. Les respostes a les breus enquestes que es realitzen a la sortida de l'oficina mitjançant un dispositiu electrònic situen en un nivell d'excel·lència tots els factors analitzats.
Un total de 2.090 persones usuàries han completat l'enquesta voluntàriament des del passat mes de juny, poc després de l'ampliació del sistema de cita prèvia a tota la jornada.
El 85% de les persones usuàries han valorat com a globalment satisfactòria l'atenció rebuda (en una escala d'1 a 5, l'han puntuat amb una nota de 4 o 5). En aquest tipus d'enquestes, es considera assolit un nivell d'excel·lència a partir d'un 75% de valoracions satisfactòries.
L'enquesta també demanava opinió sobre aspectes més concrets com el grau de resolució de la gestió o el tràmit realitzat, la rapidesa de l'atenció i la qualitat de la informació disponible sobre tràmits i gestions a la pàgina web municipal.
El 90% de les persones usuàries han valorat satisfactòriament el grau en què ha quedat resolta la seva consulta, gestió o tràmit. També ha estat molt positiva la valoració del temps d'espera, ja que el 81% li han atorgat les puntuacions més altes. El 84% han valorat com a satisfactori el contingut de la informació consultada a l'apartat de Tràmits del web municipal abans d'adreçar-se a l'OMAP.
Des del mes de febrer de 2018, l'OMAP de Sant Boi funciona durant tota la joranda mitjançant cita prèvia, per evitar cues i fer guanyar temps a les persones usuàries. L'oficina té com a senya d'identitat la qualitat i la millora contínua del servei ofert a la ciutadania. En l'actualitat, els principals esforços en aquest sentit es duen a terme per incorporar nous models i noves eines de gestió electrònica.






Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.81