VILADECANS
El disseny de la nova Marca Ciutat guanya un premi platà dels MUSE Design Awards
L’agència creativa local La Pinza ha rebut la mà xima distinció per la nova imatge de Viladecans en els premis de disseny i creativitat que convoca la International Awards Associates
![[Img #26545]](https://elfar.cat/upload/images/08_2019/6265_a.jpg)
Â
El disseny de la nova marca de Viladecans, creada per l’agència creativa local La Pinza per encà rrec de l’Ajuntament, ha guanyat recentment un premi platÃ, la distinció máxima que atorga la International Awards Associates de Nova York en els seus guardons Muse Creative Awards en la categoria d’identitat corporativa. Des del consistori recorden que "es tracta d’una prestigiosa competició internacional per a professionals creatius que tenen la capacitat única d’inspirar amb un concepte, idea o disseny grà fic".
Â
La nova imatge de ciutat és més moderna, versà til, diferenciadora i funcional. Després d’anys fent la ve baixa amb la mà com a sÃmbol, l’Ajuntament s’ha proposat buscar la complicitat de la ciutadania fent una picada d’ullet. "Un sÃmbol que connecta amb el seu públic d’una manera amable i empà tica", expliquen fonts municipals. "El disseny guanyador de La Pinza ha buscat traslladar els valors de complicitat i acollida de la ciutat a l’exterior per posicionar-la i, al mateix temps, generar un sentiment de comunitat entre la gent de Viladecans perquè la faci seva i constribueixi a aquest objectiu de projecció", apunten les mateixes fonts.
Â
La nova icona va lligada a l’eslògan Som poble, soc ciutat, que vol expressar la singularitat del municipi, amb equipaments i serveis de ciutat, però amb una vida i relacions socials de poble. "Un poble amb cos de ciutat. Una ciutat amb cor de poble", ressalten des de l'Ajuntament. Aquesta transformació permet agrupar tota la comunicació municipal sota una mateixa marca, que es declina en els diferents à mbits superant la varietat coneguda fins ara.
Â
"Viladecans té cada dia més projecció externa i és molt important tenir una marca que permeti que la gent de fora la identifiqui rà pidament amb els seus atributs i valors", asseguren des del consistori. "A la vegada, suposa un element de cohesió i unió de les persones que viuen i fan Viladecans i, molt especialment, connectar amb el jovent perquè s’arreli al territori, per no perdre-hi talent", afegeixen.
Â
El disseny de la nova marca de Viladecans, creada per l’agència creativa local La Pinza per encà rrec de l’Ajuntament, ha guanyat recentment un premi platÃ, la distinció máxima que atorga la International Awards Associates de Nova York en els seus guardons Muse Creative Awards en la categoria d’identitat corporativa. Des del consistori recorden que "es tracta d’una prestigiosa competició internacional per a professionals creatius que tenen la capacitat única d’inspirar amb un concepte, idea o disseny grà fic".
Â
La nova imatge de ciutat és més moderna, versà til, diferenciadora i funcional. Després d’anys fent la ve baixa amb la mà com a sÃmbol, l’Ajuntament s’ha proposat buscar la complicitat de la ciutadania fent una picada d’ullet. "Un sÃmbol que connecta amb el seu públic d’una manera amable i empà tica", expliquen fonts municipals. "El disseny guanyador de La Pinza ha buscat traslladar els valors de complicitat i acollida de la ciutat a l’exterior per posicionar-la i, al mateix temps, generar un sentiment de comunitat entre la gent de Viladecans perquè la faci seva i constribueixi a aquest objectiu de projecció", apunten les mateixes fonts.
Â
La nova icona va lligada a l’eslògan Som poble, soc ciutat, que vol expressar la singularitat del municipi, amb equipaments i serveis de ciutat, però amb una vida i relacions socials de poble. "Un poble amb cos de ciutat. Una ciutat amb cor de poble", ressalten des de l'Ajuntament. Aquesta transformació permet agrupar tota la comunicació municipal sota una mateixa marca, que es declina en els diferents à mbits superant la varietat coneguda fins ara.
Â
"Viladecans té cada dia més projecció externa i és molt important tenir una marca que permeti que la gent de fora la identifiqui rà pidament amb els seus atributs i valors", asseguren des del consistori. "A la vegada, suposa un element de cohesió i unió de les persones que viuen i fan Viladecans i, molt especialment, connectar amb el jovent perquè s’arreli al territori, per no perdre-hi talent", afegeixen.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.158