COMARCA
Els usuaris puntuen amb un notable alt el servei del Trambaix
L'accessibilitat a l’andana o al tramvia és l’aspecte millor valorat, seguit de la puntualitat del servei
![[Img #27135]](https://elfar.cat/upload/images/10_2019/1756_8429_a.jpg)
A la pregunta Quina nota global li donaria al servei actual de TRAM en una escala de 0 a 10, els usuaris del Tramvia de Barcelona puntuen amb un notable alt el servei, apropant-se a la puntuació mitjana de 8,5 (8,35 al Trambaix i 8,31 al Trambesòs).
L’Estudi de Satisfacció de Viatgers del TRAM mostra que la satisfacció espontània dels usuaris del Trambaix millora respecte al darrer any, i supera totes les puntuacions d’anys anteriors.
L’estudi, realitzat entre el 24 de maig i el 7 de juny a un total de 2.203 persones, permet conèixer anualment l’opinió dels viatgers i el grau de satisfacció. L’univers objecte d’estudi està format per tots els usuaris majors de 14 anys que viatgen en dies feiners a les xarxes de Trambaix (T1, T2 i T3) i Trambesòs (T4, T5 i T6).
L’Índex de Qualitat Percebuda del Trambaix augmenta de forma important i aconsegueix establir una puntuació que supera els 8 punts. El RAM respecte a l’edició anterior al voltant dels 8 punts. El ramal T3 i el tram comú de Trambaix augmenten de forma important i també aconsegueixen superar la nota de 8 punts. D’altra banda, el ramal T1 i T2 manté una percepció semblant a la de l’any anterior.
L’estudi també mostra la valoració dels atributs de servei per part dels usuaris. Al Trambaix, l’accessibilitat a l’andana o al tramvia és l’aspecte millor valorat, seguit de la puntualitat del servei i del funcionament de les màquines validadores. El perfil majoritari de l'usuari del Trambaix és el d'una dona entre 41 i 64 anys, que viu a Barcelona i que fa un ús intensiu del servei, amb un o més d’un viatge al dia.
![[Img #27135]](https://elfar.cat/upload/images/10_2019/1756_8429_a.jpg)
A la pregunta Quina nota global li donaria al servei actual de TRAM en una escala de 0 a 10, els usuaris del Tramvia de Barcelona puntuen amb un notable alt el servei, apropant-se a la puntuació mitjana de 8,5 (8,35 al Trambaix i 8,31 al Trambesòs).
L’Estudi de Satisfacció de Viatgers del TRAM mostra que la satisfacció espontània dels usuaris del Trambaix millora respecte al darrer any, i supera totes les puntuacions d’anys anteriors.
L’estudi, realitzat entre el 24 de maig i el 7 de juny a un total de 2.203 persones, permet conèixer anualment l’opinió dels viatgers i el grau de satisfacció. L’univers objecte d’estudi està format per tots els usuaris majors de 14 anys que viatgen en dies feiners a les xarxes de Trambaix (T1, T2 i T3) i Trambesòs (T4, T5 i T6).
L’Índex de Qualitat Percebuda del Trambaix augmenta de forma important i aconsegueix establir una puntuació que supera els 8 punts. El RAM respecte a l’edició anterior al voltant dels 8 punts. El ramal T3 i el tram comú de Trambaix augmenten de forma important i també aconsegueixen superar la nota de 8 punts. D’altra banda, el ramal T1 i T2 manté una percepció semblant a la de l’any anterior.
L’estudi també mostra la valoració dels atributs de servei per part dels usuaris. Al Trambaix, l’accessibilitat a l’andana o al tramvia és l’aspecte millor valorat, seguit de la puntualitat del servei i del funcionament de les màquines validadores. El perfil majoritari de l'usuari del Trambaix és el d'una dona entre 41 i 64 anys, que viu a Barcelona i que fa un ús intensiu del servei, amb un o més d’un viatge al dia.
















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.146