VILADECANS
Unilever dona 1.000 tones d'aliments a entitats com el Banc d'Aliments, Càritas i Creu Roja
La Caminada Solidària és una de les iniciatives organitzades per ajudar les famílies més vulnerables de Viladecans, municipi on la companyia té la seva seu per Espanya
![[Img #29064]](https://elfar.cat/upload/images/02_2020/5608_a.jpg)
En els dotze últims mesos, Unilever Espanya ha donat mil tones d'aliments a diferents associacions locals del seu entorn més immediat per ajudar a famílies que actualment viuen en situació de pobresa.
Aquestes donacions s'han dut a terme en el marc del projecte Unilever Comparte que, des de l'any 2012, té com a objectiu generar un impacte positiu en la comunitat de Viladecans, ciutat que acull les oficines centrals de la companyia. En aquest cas, les donacions d'aliments han estat dirigides al Banc d'Aliments, Càritas i Creu Roja, entre altres entitats, a més dels aliments donats per la companyia durant la Caminada Solidària de Viladecans.
La Caminada Solidària de Viladecans és una iniciativa impulsada per Unilever Espanya que aquest 2020 celebrarà la seva 13a edició i que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Viladecans, el Col·legi Sant Gabriel i el Club Bàsquet Viladecans. El 2019, a banda dels aliments donats, va aconseguir recaptar més de 25.000 euros que han estat destinats íntegrament a la campanya Viladecans Solidària, encarregada de canalitzar tota la solidaritat rebuda a través del Punt Solidari de Viladecans. L'objectiu d'aquesta acció, que des de l'any 2007 ha recaptat més de 230.000 euros, és aconseguir, a més d'un impacte positiu entre els veïns de Viladecans, el foment d'hàbits saludables entre la població.
"A Unilever tenim una clara responsabilitat amb els nostres consumidors i creiem fermament en un model de creixement sostenible", assegura la directora de Comunicació i Sostenibilitat d'Unilever Espanya, Ana Palencia. "Per canviar el món i construir la societat en què ens agradaria que visquessin els nostres fills, hem de treballar conjuntament amb tots els grups d'interès: administracions, empreses, organitzacions no governamentals, proveïdors, clients i consumidors", afegeix.
A més de dur a terme campanyes que facilitin l'accés a tota la població de productes de primera necessitat, Unilever també té a disposició de tots els consumidors la Guia Contra el Malbaratament Alimentari, elaborada conjuntament amb el Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient.
![[Img #29064]](https://elfar.cat/upload/images/02_2020/5608_a.jpg)
En els dotze últims mesos, Unilever Espanya ha donat mil tones d'aliments a diferents associacions locals del seu entorn més immediat per ajudar a famílies que actualment viuen en situació de pobresa.
Aquestes donacions s'han dut a terme en el marc del projecte Unilever Comparte que, des de l'any 2012, té com a objectiu generar un impacte positiu en la comunitat de Viladecans, ciutat que acull les oficines centrals de la companyia. En aquest cas, les donacions d'aliments han estat dirigides al Banc d'Aliments, Càritas i Creu Roja, entre altres entitats, a més dels aliments donats per la companyia durant la Caminada Solidària de Viladecans.
La Caminada Solidària de Viladecans és una iniciativa impulsada per Unilever Espanya que aquest 2020 celebrarà la seva 13a edició i que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Viladecans, el Col·legi Sant Gabriel i el Club Bàsquet Viladecans. El 2019, a banda dels aliments donats, va aconseguir recaptar més de 25.000 euros que han estat destinats íntegrament a la campanya Viladecans Solidària, encarregada de canalitzar tota la solidaritat rebuda a través del Punt Solidari de Viladecans. L'objectiu d'aquesta acció, que des de l'any 2007 ha recaptat més de 230.000 euros, és aconseguir, a més d'un impacte positiu entre els veïns de Viladecans, el foment d'hàbits saludables entre la població.
"A Unilever tenim una clara responsabilitat amb els nostres consumidors i creiem fermament en un model de creixement sostenible", assegura la directora de Comunicació i Sostenibilitat d'Unilever Espanya, Ana Palencia. "Per canviar el món i construir la societat en què ens agradaria que visquessin els nostres fills, hem de treballar conjuntament amb tots els grups d'interès: administracions, empreses, organitzacions no governamentals, proveïdors, clients i consumidors", afegeix.
A més de dur a terme campanyes que facilitin l'accés a tota la població de productes de primera necessitat, Unilever també té a disposició de tots els consumidors la Guia Contra el Malbaratament Alimentari, elaborada conjuntament amb el Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient.





























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.59