Domingo, 12 de Octubre de 2025

Actualizada

Viernes, 10 de Octubre de 2025 a las 16:31:05 horas

| 378
Viernes, 13 de Marzo de 2020
CERVELLÓ

Els treballadors municipals en situació d’aïllament percebran el cent per cent de les seves retribucions

Respecte a l’atenció al públic, es redueix l’horari de 9 a 13 hores i es prioritzarà l’atenció telefònica i telemàtica

[Img #29779]

L’Ajuntament de Cervelló ha aprovat una sèrie de mesures de caràcter temporal i extraordinari amb motiu de la situació generada per l’evolució del coronavirus en relació amb el personal i els serveis municipals que s’aplicaran durant els pròxims 15 dies.

Pel que fa al personal, els treballadors i treballadores que hagin d’estar en situació d’aïllament continuaran percebent el cent per cent de les seves retribucions, si tenen familiars a càrrec tindran més flexibilitat horària i, en cas que sigui imprescindible i així s’acrediti, es permetrà la permanència del personal al seu domicili, tenint la consideració de deure inexcusable. A més, en supòsits necessaris i justificats i tenint en compte les possibilitats informàtiques, es poden autoritzar modalitats de feina no presencials o teletreball. També es podran reorganitzar els torns o fer modificacions horàries per prestar els diferents serveis

Respecte a l’atenció al públic, es redueix l’horari de 9 a 13 hores i es prioritzarà l’atenció telefònica i telemàtica. El consistori també pren mesures higièniques especials, com la col·locació de solucions alcohòliques per la neteja de les mans, i d’altres per garantir la distància de seguretat mínima entre les persones que recomanen les autoritats sanitàries. A més, es treballarà per evitar les aglomeracions a les sales d’espera i els espais comuns.

L’Ajuntament també ha ajornat totes les proves de selecció de personal que estaven convocades per aquests dies, concretament les places de tècnic/ d’obra pública, prevista per avui divendres, i les d’agent de la Policia Local de dilluns vinent.

Llevat de situacions d’urgència justificades a valoració de cada departament, també s’han d’anul·lar reunions de treball, entrevistes amb usuaris, cursos i activitats formatives del personal.

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.