L'HOSPITALET
L’OMIC continua atenent consultes sobre consum
Es poden fer per via telefònica i a través del correu electrònic
![[Img #30116]](https://elfar.cat/upload/images/03_2020/373_omic.png)
L'Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l'Hospitalet continua prestant atenció a la ciutadania. L’OMIC ofereix informació sobre els drets de les persones com a consumidores o usuàries i de com actuar davant d’un problema de consum.
Mentre es mantinguin tancades les seves dependències de l’OMIC al carrer de la Riera de la Creu, les persones consumidores poden fer consultes a través de l’adreça de correu electrònic omic@l-h.cat o bé al telèfon 93 402 60 30, de 9 a 13.30 hores. També es poden fer consultes a la Junta Arbitral de Consum a través del telèfon 93 402 60 33. A més, es recorda que qualsevol consulta amb relació a serveis municipals es pot fer a través del telèfon 010.
D’altra banda, l’Agència Catalana de Consum ofereix informació sobre l’afectació a les persones consumidores de les mesures preses per fer front a la Covid-19 (possibilitat de moratòria hipotecària, viatges contractats, quotes de cursos, subministraments bàsics, portabilitats telefòniques, interrupció de terminis, desistiment en venda a distància, etc.) a través del següent enllaç: http://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Viatges-a-zones-afectades-COVID-19
L'Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de l'Hospitalet continua prestant atenció a la ciutadania. L’OMIC ofereix informació sobre els drets de les persones com a consumidores o usuàries i de com actuar davant d’un problema de consum.
Mentre es mantinguin tancades les seves dependències de l’OMIC al carrer de la Riera de la Creu, les persones consumidores poden fer consultes a través de l’adreça de correu electrònic omic@l-h.cat o bé al telèfon 93 402 60 30, de 9 a 13.30 hores. També es poden fer consultes a la Junta Arbitral de Consum a través del telèfon 93 402 60 33. A més, es recorda que qualsevol consulta amb relació a serveis municipals es pot fer a través del telèfon 010.
D’altra banda, l’Agència Catalana de Consum ofereix informació sobre l’afectació a les persones consumidores de les mesures preses per fer front a la Covid-19 (possibilitat de moratòria hipotecària, viatges contractats, quotes de cursos, subministraments bàsics, portabilitats telefòniques, interrupció de terminis, desistiment en venda a distància, etc.) a través del següent enllaç: http://consum.gencat.cat/ca/detalls/noticia/Viatges-a-zones-afectades-COVID-19
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1