ESPLUGUES
Més de 100 serveis i uns 80 àpats diaris a domicili a col·lectius vulnerables
També s’han fet arribar 552 targetes moneder a famílies beneficiàries de les beques de menjador escolar
![[Img #30147]](https://elfar.cat/upload/images/03_2020/7741_esplugues.jpg)
Els serveis socials de l’Ajuntament d'Esplugues han reforçat l’atenció a les persones més vulnerables amb motiu de l’estat d’emergència sanitària pel coronavirus i del confinament decretat per les autoritats. Per exemple, el Servei d’Atenció Domiciliària realitza aquests dies una mitjana d’uns 115 serveis a domicilis de persones depenents.
Per la seva part, el personal municipal fa diàriament unes 90 trucades a persones usuàries dels serveis socials per donar pautes de convivència i activar recursos quan la situació ho requereix. A més, es truca també a unes 70 persones del Programa d’Animació Sociocultural per a la Gent Gran per detectar necessitats i fer recomanacions d’exercicis a casa.
El Servei de Teleassistència també ha realitzat unes 2.000 trucades entre l’1 i el 25 de març a les prop de 900 persones d’Esplugues que reben el servei per fer seguiment dels casos. A més, ha atès prop de 800 trucades de persones usuàries en el mateix període.
D’altra banda, des de l’inici de la crisi sanitària s’ha activat un servei d’àpats a domicili, amb la col·laboració de les religioses de l’Escola Natzaret (que preparen uns 45 dinars diaris) i del projecte Tots a Taula, que atèn unes 35 persones.
També s’han fet arribar 552 targetes moneder a famílies beneficiàries de les beques de menjador escolar i s’estan fent serveis de teràpia familiar per a famílies en risc, allotjament alternatiu, així com compres d’aliments i de productes bàsics per a infants, amb la col·laboració de voluntariat.
![[Img #30147]](https://elfar.cat/upload/images/03_2020/7741_esplugues.jpg)
Els serveis socials de l’Ajuntament d'Esplugues han reforçat l’atenció a les persones més vulnerables amb motiu de l’estat d’emergència sanitària pel coronavirus i del confinament decretat per les autoritats. Per exemple, el Servei d’Atenció Domiciliària realitza aquests dies una mitjana d’uns 115 serveis a domicilis de persones depenents.
Per la seva part, el personal municipal fa diàriament unes 90 trucades a persones usuàries dels serveis socials per donar pautes de convivència i activar recursos quan la situació ho requereix. A més, es truca també a unes 70 persones del Programa d’Animació Sociocultural per a la Gent Gran per detectar necessitats i fer recomanacions d’exercicis a casa.
El Servei de Teleassistència també ha realitzat unes 2.000 trucades entre l’1 i el 25 de març a les prop de 900 persones d’Esplugues que reben el servei per fer seguiment dels casos. A més, ha atès prop de 800 trucades de persones usuàries en el mateix període.
D’altra banda, des de l’inici de la crisi sanitària s’ha activat un servei d’àpats a domicili, amb la col·laboració de les religioses de l’Escola Natzaret (que preparen uns 45 dinars diaris) i del projecte Tots a Taula, que atèn unes 35 persones.
També s’han fet arribar 552 targetes moneder a famílies beneficiàries de les beques de menjador escolar i s’estan fent serveis de teràpia familiar per a famílies en risc, allotjament alternatiu, així com compres d’aliments i de productes bàsics per a infants, amb la col·laboració de voluntariat.































Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1