L'HOSPITALET
La línia 900 per a autònoms i empreses dona resposta a 136 consultes en la primera setmana de funcionament
La majoria fan referència a les ajudes disponibles de les diferents administracions, com s’han de demanar i si són compatibles les unes amb les altres.
![[Img #30400]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/9185_obrefitxerashx.gif)
El telèfon gratuït 900 924 925 d’atenció a la ciutadania en relació amb l’ocupació, autònoms i empreses davant la situació d’alarma per la Covid-19, ha donat resposta a un total de 136 consultes de 183 persones autònomes i petits comerços de la ciutat en la primera setmana de funcionament.
L’Àrea Municipal d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social va activar dilluns passat aquesta línia telefònica gratuïta, així com el correu electrònic covid19empreses@l-h.cat, que en aquesta primera setmana també ha donat resposta a les 39 consultes rebudes.
La majoria de les consultes fan referència a les ajudes disponibles de les diferents administracions, com s’han de demanar i si són compatibles les unes amb les altres. També hi ha hagut nombroses trucades demanant informació sobre la prestació extraordinària per cessament de l’activitat per a autònoms.
A més, s’han registrat trucades i correus de persones treballadores per compte aliè, que han estat adreçades als serveis del Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) o al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).
El dia que més consultes es van rebre va ser el dimarts 31 de març, l’endemà de donar-se a conèixer el servei, amb un total de 56 trucades i 13 correus electrònics. A mesura que va anar avançant la setmana, el nombre de trucades va anar disminuint. La durada mitjana de cada trucada és de 6,12 minuts.
S’espera que durant aquesta setmana es reactivi el nombre de trucades per l’entrada en vigor de les ajudes de la Generalitat.
L’horari d’atenció telefònica del telèfon gratuït 900 924 925 és de 9 a 14 hores. Les consultes també s’atenen a través del correu covid19empreses@l-h.cat, que dona resposta en 24 hores hàbils.
El telèfon gratuït 900 924 925 d’atenció a la ciutadania en relació amb l’ocupació, autònoms i empreses davant la situació d’alarma per la Covid-19, ha donat resposta a un total de 136 consultes de 183 persones autònomes i petits comerços de la ciutat en la primera setmana de funcionament.
L’Àrea Municipal d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social va activar dilluns passat aquesta línia telefònica gratuïta, així com el correu electrònic covid19empreses@l-h.cat, que en aquesta primera setmana també ha donat resposta a les 39 consultes rebudes.
La majoria de les consultes fan referència a les ajudes disponibles de les diferents administracions, com s’han de demanar i si són compatibles les unes amb les altres. També hi ha hagut nombroses trucades demanant informació sobre la prestació extraordinària per cessament de l’activitat per a autònoms.
A més, s’han registrat trucades i correus de persones treballadores per compte aliè, que han estat adreçades als serveis del Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE) o al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).
El dia que més consultes es van rebre va ser el dimarts 31 de març, l’endemà de donar-se a conèixer el servei, amb un total de 56 trucades i 13 correus electrònics. A mesura que va anar avançant la setmana, el nombre de trucades va anar disminuint. La durada mitjana de cada trucada és de 6,12 minuts.
S’espera que durant aquesta setmana es reactivi el nombre de trucades per l’entrada en vigor de les ajudes de la Generalitat.
L’horari d’atenció telefònica del telèfon gratuït 900 924 925 és de 9 a 14 hores. Les consultes també s’atenen a través del correu covid19empreses@l-h.cat, que dona resposta en 24 hores hàbils.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1