ÀREA METROPOLITANA
L'AMB recull en un únic espai web més de 350 recursos socials i econòmics
L’organisme metropolità ha creat aquest recull de mesures per centralitzar els recursos i facilitar la informació a les persones i les empreses i per combatre els efectes generats pel coronavirus
![[Img #30652]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/3817_d81e6a99-3e68-4bfa-9911-22ea3eeb1a91.jpg)
L’Àrea Metropolitana de Barcelona, a través de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic, ha creat un nou recurs web on es recullen més de 350 mesures socioeconòmiques de la metròpolis de Barcelona destinades a empreses, emprenedors i ciutadania en general per fer front a les conseqüències de la COVID-19.
D’aquesta manera "es posa a disposició de tothom les mesures que han pres els diferents agents del territori per minimitzar els efectes d’aquesta crisi, que està afectant fortament el teixit productiu i de serveis, el món professional i, especialment, les persones en situació de més vulnerabilitat de la metròpolis de Barcelona", asseguren des de l'organisme metropolità.
L’objectiu d’aquesta nova eina és "centralitzar, visibilitzar i facilitar l’accés als recursos, la informació i els serveis que els ajuntaments, les administracions públiques i diverses entitats han posat en marxa a tot el territori metropolità". Es pot consultar l’espai web en el següent enllaç: https://agenciaeconomica.amb.cat/serveis-per-empreses/covid-19
Una eina dinàmica i tres grans apartats per organitzar els recursos
Aquest nou espai web de l’AMB "neix amb la voluntat de ser una eina dinàmica", de manera que l’organisme metropolità l’anirà actualitzant i integrant-hi nous recursos a mesura que vagin sorgint. Així mateix, s'aniran revisant periòdicament les mesures ja publicades per assegurar-se que continuen vigents.
L’espai web es divideix en tres apartats: mesures socials, mesures econòmiques i afectacions a programes i projectes propis. En l’àmbit de les mesures socials, destaquen les xarxes de solidaritat ciutadana i la informació sobre l’ajornament de taxes i tributs.
En l’àmbit de les mesures econòmiques es faciliten, entre d’altres, recursos per a la gestió empresarial, amb informació, per exemple, sobre com aturar l’activitat sense tancar l’empresa. Altres informacions que s’hi inclouen són la gestió dels recursos humans de l’empresa en aquesta situació sobrevinguda (teletreball, certificats de mobilitat, assessorament laboral, ERTO, aula virtual, formació en streaming...). També s’informa sobre recursos econòmics directes, com de les subvencions per als autònoms o les possibilitats d’ajornament del pagament de la quota de la Seguretat Social.
![[Img #30652]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/3817_d81e6a99-3e68-4bfa-9911-22ea3eeb1a91.jpg)
L’Àrea Metropolitana de Barcelona, a través de l’Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic, ha creat un nou recurs web on es recullen més de 350 mesures socioeconòmiques de la metròpolis de Barcelona destinades a empreses, emprenedors i ciutadania en general per fer front a les conseqüències de la COVID-19.
D’aquesta manera "es posa a disposició de tothom les mesures que han pres els diferents agents del territori per minimitzar els efectes d’aquesta crisi, que està afectant fortament el teixit productiu i de serveis, el món professional i, especialment, les persones en situació de més vulnerabilitat de la metròpolis de Barcelona", asseguren des de l'organisme metropolità.
L’objectiu d’aquesta nova eina és "centralitzar, visibilitzar i facilitar l’accés als recursos, la informació i els serveis que els ajuntaments, les administracions públiques i diverses entitats han posat en marxa a tot el territori metropolità". Es pot consultar l’espai web en el següent enllaç: https://agenciaeconomica.amb.cat/serveis-per-empreses/covid-19
Una eina dinàmica i tres grans apartats per organitzar els recursos
Aquest nou espai web de l’AMB "neix amb la voluntat de ser una eina dinàmica", de manera que l’organisme metropolità l’anirà actualitzant i integrant-hi nous recursos a mesura que vagin sorgint. Així mateix, s'aniran revisant periòdicament les mesures ja publicades per assegurar-se que continuen vigents.
L’espai web es divideix en tres apartats: mesures socials, mesures econòmiques i afectacions a programes i projectes propis. En l’àmbit de les mesures socials, destaquen les xarxes de solidaritat ciutadana i la informació sobre l’ajornament de taxes i tributs.
En l’àmbit de les mesures econòmiques es faciliten, entre d’altres, recursos per a la gestió empresarial, amb informació, per exemple, sobre com aturar l’activitat sense tancar l’empresa. Altres informacions que s’hi inclouen són la gestió dels recursos humans de l’empresa en aquesta situació sobrevinguda (teletreball, certificats de mobilitat, assessorament laboral, ERTO, aula virtual, formació en streaming...). També s’informa sobre recursos econòmics directes, com de les subvencions per als autònoms o les possibilitats d’ajornament del pagament de la quota de la Seguretat Social.
























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.80