EL PRAT
Tots els carrers de la ciutat es desinfectaran cada dos dies
Davant de la situació meteorològica dels darrers dies
![[Img #30761]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/6016_cisterna.jpg)
Els serveis de neteja de l’Ajuntament del Prat reforcen des d'ahir la desinfecció dels espais públics "davant de l’escassedat de pluja dels darrers dies, i per evitar que el canvi de les condicions meteorològiques amb l'arribada paulatina del bon temps propiciïn l’expansió del coronavirus CoV-SARS-19", asseguren fonts municipals. És per aquest motiu que tots els carrers de la ciutat es desinfectaran cada dos dies.
Aquesta nova mesura se suma a les que ja es van prendre i es desenvolupen des de l’inici de la crisi sanitària, i que s'atualitzen per garantir la seguretat sanitària. Els serveis de neteja desinfecten cada nit els principals punts utilitzats per la ciutadania, com els voltants de supermercats, dels CAP, de farmàcies, de les residències de gent gran i del Punt solidari. Així mateix, els serveis de neteja usen des de l’inici de la crisi aigua potable (clorada) per netejar l’exterior dels contenidors, així com en els baldeigs dels carrers en torn de dia.
"El producte desinfectant que s’utilitza és amoni quaternari, que té funcions biocides. Es tracta del producte recomanat amb aquesta finalitat pel procediment de neteja viària establert pel Ministeri de Sanitat. Aquest mateix procediment recomana quins són els punts de la ciutat on cal reforçar la neteja i el document de referència que, des de l’inici de la crisi sanitària, usen com a guia els serveis de neteja municipals", expliquen aquestes fonts.
700 consultes sobre habitatge durant el confinament
D'altra banda, des que es va declarar l'Estat d'alarma i fins el dimecres 8 d'abril, l'empresa municipal Prat Espais ha atès un total de 722 consultes ciutadanes relaciondes amb l'habitatge. En concret s'han fet un total de 111 atencions generals, altres 426 relacionades amb la borsa de lloguer, 152 sobre ajuts a l'habitatge, 11 sobre la mesa d'emergència i 22 sobre el parc d'habitatge. Aquests dies d'epidèmia, Prat Espais assessora i intermedia telefònicament i per correu electrònic entre propietaris i llogaters per la crisi pel coronavirus.
![[Img #30761]](https://elfar.cat/upload/images/04_2020/6016_cisterna.jpg)
Els serveis de neteja de l’Ajuntament del Prat reforcen des d'ahir la desinfecció dels espais públics "davant de l’escassedat de pluja dels darrers dies, i per evitar que el canvi de les condicions meteorològiques amb l'arribada paulatina del bon temps propiciïn l’expansió del coronavirus CoV-SARS-19", asseguren fonts municipals. És per aquest motiu que tots els carrers de la ciutat es desinfectaran cada dos dies.
Aquesta nova mesura se suma a les que ja es van prendre i es desenvolupen des de l’inici de la crisi sanitària, i que s'atualitzen per garantir la seguretat sanitària. Els serveis de neteja desinfecten cada nit els principals punts utilitzats per la ciutadania, com els voltants de supermercats, dels CAP, de farmàcies, de les residències de gent gran i del Punt solidari. Així mateix, els serveis de neteja usen des de l’inici de la crisi aigua potable (clorada) per netejar l’exterior dels contenidors, així com en els baldeigs dels carrers en torn de dia.
"El producte desinfectant que s’utilitza és amoni quaternari, que té funcions biocides. Es tracta del producte recomanat amb aquesta finalitat pel procediment de neteja viària establert pel Ministeri de Sanitat. Aquest mateix procediment recomana quins són els punts de la ciutat on cal reforçar la neteja i el document de referència que, des de l’inici de la crisi sanitària, usen com a guia els serveis de neteja municipals", expliquen aquestes fonts.
700 consultes sobre habitatge durant el confinament
D'altra banda, des que es va declarar l'Estat d'alarma i fins el dimecres 8 d'abril, l'empresa municipal Prat Espais ha atès un total de 722 consultes ciutadanes relaciondes amb l'habitatge. En concret s'han fet un total de 111 atencions generals, altres 426 relacionades amb la borsa de lloguer, 152 sobre ajuts a l'habitatge, 11 sobre la mesa d'emergència i 22 sobre el parc d'habitatge. Aquests dies d'epidèmia, Prat Espais assessora i intermedia telefònicament i per correu electrònic entre propietaris i llogaters per la crisi pel coronavirus.





Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.110