BEGUES
Nou servei d’assessorament per a pimes i persones autònomes
Ofereix assessoria en matèria laboral, fiscal, financera i jurídica
![[Img #31526]](https://elfar.cat/upload/images/05_2020/6214_assessorament1200x628-100.jpg)
L'Ajuntament de Begues ha posat en marxa un servei gratuït d'assessorament fiscal, laboral, jurídic i financer per donar suport a la reobertura del col·lectiu d'autònoms i pimes del municipi que han hagut d'aturar la seva activitat a causa de l'alarma sanitària provocada per la COVID-19. "El servei s’emmarca en les diferents accions d’impuls a l’economia local que el consistori ja ha posat en marxa, i a les que seguirà activant en les properes setmanes", asseguren fonts municipals.
Les principals tasques d'aquest servei seran, entre d’altres, informar, orientar i assessorar les persones o empreses dels ajuts i subvencions adoptades per diferents administracions públiques a causa de l'afectació de la COVID-19.
S'oferirà assessorament i ajuda en la tramitació de la documentació dels diferents ajuts, subvencions i altres, previ estudi de quin ús el més adequat en cada cas i informació sobre les diferents opcions per la resolució de conflictes entre llogaters i propietaris dels locals.
El col·lectiu d'autònoms i pimes que vulguin utilitzar aquest servei, han d'enviar una sol·licitud a begues.comerc@begues.cat. L’assessoria encarregada del servei es posarà en contacte amb la persona sol·licitant per fixar data i hora per a l'assessorament, el qual es realitzarà de forma física a la seu de DS Gestión, al carrer Major, 39. El temps d’assessorament ofert inicialment per a cada persona o empresa serà de dues hores.
![[Img #31526]](https://elfar.cat/upload/images/05_2020/6214_assessorament1200x628-100.jpg)
L'Ajuntament de Begues ha posat en marxa un servei gratuït d'assessorament fiscal, laboral, jurídic i financer per donar suport a la reobertura del col·lectiu d'autònoms i pimes del municipi que han hagut d'aturar la seva activitat a causa de l'alarma sanitària provocada per la COVID-19. "El servei s’emmarca en les diferents accions d’impuls a l’economia local que el consistori ja ha posat en marxa, i a les que seguirà activant en les properes setmanes", asseguren fonts municipals.
Les principals tasques d'aquest servei seran, entre d’altres, informar, orientar i assessorar les persones o empreses dels ajuts i subvencions adoptades per diferents administracions públiques a causa de l'afectació de la COVID-19.
S'oferirà assessorament i ajuda en la tramitació de la documentació dels diferents ajuts, subvencions i altres, previ estudi de quin ús el més adequat en cada cas i informació sobre les diferents opcions per la resolució de conflictes entre llogaters i propietaris dels locals.
El col·lectiu d'autònoms i pimes que vulguin utilitzar aquest servei, han d'enviar una sol·licitud a begues.comerc@begues.cat. L’assessoria encarregada del servei es posarà en contacte amb la persona sol·licitant per fixar data i hora per a l'assessorament, el qual es realitzarà de forma física a la seu de DS Gestión, al carrer Major, 39. El temps d’assessorament ofert inicialment per a cada persona o empresa serà de dues hores.















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.130