L'HOSPITALET
Les regidories de districte i l’OAC ja atenen de forma presencial
Amb cita prèvia al 010
![[Img #31895]](https://elfar.cat/upload/images/06_2020/5966_obrefitxerashx.gif)
Amb l’entrada avui a la fase 2 de desescalada, les set regidories de districte de l’Hospitalet obren les seves portes cada matí de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 hores, així com la tarda dels dimarts del mes de juny, de 16 a 19 hores, per poder oferir informació a la ciutadania de manera presencial. Aquesta atenció serà sempre amb cita prèvia, que cal demanar als telèfons gratuïts 010 -si la trucada es fa des de l’Hospitalet- o 900 100 277 -si es truca des de fora del municipi-. Aquests telèfons han estat operatius des de mitjan març, amb l’inici del confinament, així com la informació telemàtica al web www.l-h.cat.
"La ciutadania que vulgui ser atesa presencialment haurà de portar mascareta a l’interior dels equipaments. A més, es recomana portar bolígraf propi, en el cas que calgui fer gestions administratives. Així mateix es recomana que només acudeixi a la cita la persona que vagi a realitzar el tràmit, sense acompanyament", recorden fonts municipals.
També avui ha obert l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), ubicada al carrer de Girona, 10, amb horari de 8.30 a 14 hores, de dilluns a divendres. L’oficina presta, a més, servei d’informació telefònica per mitjà dels telèfons mencionats anteriorment. També a l’enllaç www.l-h.cat/citaOAC es pot seleccionar el dia i hora per a rebre l’atenció oportuna als diferents tràmits indicats: gestió del padró, registre de documentació o l’obtenció del certificat digital IdCat.
Amb l’entrada avui a la fase 2 de desescalada, les set regidories de districte de l’Hospitalet obren les seves portes cada matí de dilluns a divendres, en horari de 9 a 14 hores, així com la tarda dels dimarts del mes de juny, de 16 a 19 hores, per poder oferir informació a la ciutadania de manera presencial. Aquesta atenció serà sempre amb cita prèvia, que cal demanar als telèfons gratuïts 010 -si la trucada es fa des de l’Hospitalet- o 900 100 277 -si es truca des de fora del municipi-. Aquests telèfons han estat operatius des de mitjan març, amb l’inici del confinament, així com la informació telemàtica al web www.l-h.cat.
"La ciutadania que vulgui ser atesa presencialment haurà de portar mascareta a l’interior dels equipaments. A més, es recomana portar bolígraf propi, en el cas que calgui fer gestions administratives. Així mateix es recomana que només acudeixi a la cita la persona que vagi a realitzar el tràmit, sense acompanyament", recorden fonts municipals.
També avui ha obert l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), ubicada al carrer de Girona, 10, amb horari de 8.30 a 14 hores, de dilluns a divendres. L’oficina presta, a més, servei d’informació telefònica per mitjà dels telèfons mencionats anteriorment. També a l’enllaç www.l-h.cat/citaOAC es pot seleccionar el dia i hora per a rebre l’atenció oportuna als diferents tràmits indicats: gestió del padró, registre de documentació o l’obtenció del certificat digital IdCat.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.185