ERC reclama més personal per atendre el servei d’informació 010
Insta l’Ajuntament a revertir l'externalització per millorar la qualitat del servei
Esquerra Republicana de l'Hospitalet ha denunciat el "funcionament deficient" del servei d'informació i atenció telefònica del 010, que "s'ha fet palès especialment en les darreres setmanes".
"Durant les setmanes de confinament decretat per fer front a la propagació de la COVID-19, i encara ara amb la finalització de l'Estat d'Alarma, l'Ajuntament ha limitat l'atenció presencial i la majoria de l'atenció ciutadana, informació i tràmits s'han hagut de gestionar a través del canal telefònic 010", expliquen des de la formació.
Segons ERC, durant aquest temps han estat molts els ciutadans i ciutadanes que han manifestat que no han sigut atesos quan s'han dirigit telefònicament al 010, per manca de personal en aquest servei, tal com va denunciar la regidora republicana Rosa Batalla en el darrer ple del mes de maig.
En el seu moment Esquerra Republicana ja va qüestionar el procés d'externalització d'aquest servei d'informació i atenció telefònica per part de l'Ajuntament de l'Hospitalet, degut als possibles problemes que se'n podrien generar, les condicions laborals dels treballadors i treballadores, i la disminució de la qualitat del servei que rebrien els ciutadans. Així, en l'anterior mandat es va aprovar en dues ocasions una moció, "que no ha estat executada pel govern municipal", que demanava que l'Ajuntament recuperés la gestió externalitzada del 010.
El portaveu republicà i cap de l'oposició, Antoni Garcia, ha manifestat que “durant aquest mesos de confinament provocat per la crisi de la COVID, i encara ara, hem comprovat que molts ciutadans tenen moltes dificultats per ser atesos a través del 010” i ha reclamat “més personal per millorar el servei i poder atendre les trucades i les peticions d’informació i tràmits que han de realitzar els ciutadans”.
Finalment, Garcia ha instat l'equip de govern a “revertir l'externalització del servei d'informació i atenció telefònica, i que el personal sigui contractat de manera directa per l'Ajuntament per garantir les condicions laborals i la qualitat del servei que prestem a la ciutadania”.
Esquerra Republicana de l'Hospitalet ha denunciat el "funcionament deficient" del servei d'informació i atenció telefònica del 010, que "s'ha fet palès especialment en les darreres setmanes".
"Durant les setmanes de confinament decretat per fer front a la propagació de la COVID-19, i encara ara amb la finalització de l'Estat d'Alarma, l'Ajuntament ha limitat l'atenció presencial i la majoria de l'atenció ciutadana, informació i tràmits s'han hagut de gestionar a través del canal telefònic 010", expliquen des de la formació.
Segons ERC, durant aquest temps han estat molts els ciutadans i ciutadanes que han manifestat que no han sigut atesos quan s'han dirigit telefònicament al 010, per manca de personal en aquest servei, tal com va denunciar la regidora republicana Rosa Batalla en el darrer ple del mes de maig.
En el seu moment Esquerra Republicana ja va qüestionar el procés d'externalització d'aquest servei d'informació i atenció telefònica per part de l'Ajuntament de l'Hospitalet, degut als possibles problemes que se'n podrien generar, les condicions laborals dels treballadors i treballadores, i la disminució de la qualitat del servei que rebrien els ciutadans. Així, en l'anterior mandat es va aprovar en dues ocasions una moció, "que no ha estat executada pel govern municipal", que demanava que l'Ajuntament recuperés la gestió externalitzada del 010.
El portaveu republicà i cap de l'oposició, Antoni Garcia, ha manifestat que “durant aquest mesos de confinament provocat per la crisi de la COVID, i encara ara, hem comprovat que molts ciutadans tenen moltes dificultats per ser atesos a través del 010” i ha reclamat “més personal per millorar el servei i poder atendre les trucades i les peticions d’informació i tràmits que han de realitzar els ciutadans”.
Finalment, Garcia ha instat l'equip de govern a “revertir l'externalització del servei d'informació i atenció telefònica, i que el personal sigui contractat de manera directa per l'Ajuntament per garantir les condicions laborals i la qualitat del servei que prestem a la ciutadania”.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.128