SANT JOAN DESPÍ
Es posa en marxa un servei de mediació per als lloguers de locals comercials
L'objectiu és facilitar el manteniment de les activitats comercials i de serveis de la ciutat en el marc de la crisi per la COVID-19
![[Img #32647]](https://elfar.cat/upload/images/07_2020/2078_sant-joan.jpg)
L'Ajuntament de Sant Joan Despí, de la mà del departament de Promoció Econòmica, ha posat en marxa un nou servei gratuït de mediació per als lloguers de locals comercials afectats per la crisi de la COVID-19. L’objectiu és "assolir acords entre propietaris i llogaters per tal de facilitar el manteniment de les activitats comercials i de serveis de la ciutat", expliquen des del consistori.
La crisi de la COVID-19 va comportar el tancament temporal de molts locals i ha provocat una baixada molt important d’ingressos a un gran nombre d’establiments comercials i de serveis. "Davant aquesta situació, arrendadors i arrendataris es veuen obligats a pactar condicions que permetin superar aquesta etapa, des de la voluntarietat", apunten fonts municipals.
Per a les situacions en què arribar a un acord no ha estat possible, l’Ajuntament ofereix un servei de mediació a càrrec de professionals, per tal de facilitar la comunicació i trobar una fórmula beneficiosa per a les dues parts.
El servei va a càrrec de l’Agrupació d’Arquitectes experts pericials, forenses i mediadors, que depén del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, a partir d’un conveni signat amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí.
"El mediador condueix les parts a facilitar el diàleg i trobar la solució òptima per al cas tenint en compte les necessitats de les dues parts", assenyalen des del consistori. "No exerceix d’àrbitre ni de jutge, sinó que són les parts que acorden voluntàriament", remarquen.
Aquest servei, de caràcter gratuït, està destinat a propietaris i llogaters de locals comercials ubicats a Sant Joan Despí. Per tal de sol·licitar-lo, cal enviar un correu electrònic a promocio@sjdespi.net.
![[Img #32647]](https://elfar.cat/upload/images/07_2020/2078_sant-joan.jpg)
L'Ajuntament de Sant Joan Despí, de la mà del departament de Promoció Econòmica, ha posat en marxa un nou servei gratuït de mediació per als lloguers de locals comercials afectats per la crisi de la COVID-19. L’objectiu és "assolir acords entre propietaris i llogaters per tal de facilitar el manteniment de les activitats comercials i de serveis de la ciutat", expliquen des del consistori.
La crisi de la COVID-19 va comportar el tancament temporal de molts locals i ha provocat una baixada molt important d’ingressos a un gran nombre d’establiments comercials i de serveis. "Davant aquesta situació, arrendadors i arrendataris es veuen obligats a pactar condicions que permetin superar aquesta etapa, des de la voluntarietat", apunten fonts municipals.
Per a les situacions en què arribar a un acord no ha estat possible, l’Ajuntament ofereix un servei de mediació a càrrec de professionals, per tal de facilitar la comunicació i trobar una fórmula beneficiosa per a les dues parts.
El servei va a càrrec de l’Agrupació d’Arquitectes experts pericials, forenses i mediadors, que depén del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, a partir d’un conveni signat amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí.
"El mediador condueix les parts a facilitar el diàleg i trobar la solució òptima per al cas tenint en compte les necessitats de les dues parts", assenyalen des del consistori. "No exerceix d’àrbitre ni de jutge, sinó que són les parts que acorden voluntàriament", remarquen.
Aquest servei, de caràcter gratuït, està destinat a propietaris i llogaters de locals comercials ubicats a Sant Joan Despí. Per tal de sol·licitar-lo, cal enviar un correu electrònic a promocio@sjdespi.net.






Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.96