COMARCA
Reobren totes les oficines de l’Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació
Poden prestar atenció presencial a la ciutadania
![[Img #33171]](https://elfar.cat/upload/images/09_2020/490_orgt_a.jpg)
Â
Ja han obert al públic totes les oficines de l’Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació de Barcelona. Cadascuna de les 103 oficines distribuïdes pel territori poden prestar atenció presencial a la ciutadania.
Â
"Amb la finalització de l’Estat d’Alarma decretat pel Govern de l’Estat, a partir del 22 de juny passat, la Diputació va iniciar un procés de reobertura esglaonada de les oficines de la provÃncia, que ja ha acabat. La resta de canals, telefònics i telemà tics, que s’han utilitzat de forma intensiva des de l’inici de la crisi sanità ria, segueixen estant a disposició dels contribuents", asseguren fonts de l'organisme.
Les oficines de l’Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació de Barcelona han anat reobrint esglaonadament tan bon punt han estat garantides les mesures de seguretat per als empleats públics i els contribuents. Entre altres actuacions, s’hi han instal·lat mampares i s’han redissenyat els espais tenint en compte les distà ncies necessà ries.
Â
Es manté l'atenció ampliada telefònica i telemà tica
Â
L’atenció presencial a les oficines es du a terme amb cita prèvia, i es complementa amb l’atenció no presencial, que es va reforçar des de l’inici de la crisi sanità ria, i que s’està prestant a través del web de l’Organisme, l’adreça general de correu electrònic d’atenció ciutadana (orgt.atenciociutadana@diba.cat), les adreces de correu electrònic de les oficines i els telèfons directes, publicats al web, aixà com els telèfons genèrics 932 029 802 i 932 029 805.
Â
Al web de l’ORGT es poden fer tots els trà mits, aixà com presentar escrits per mitjà del Registre Telemà tic. El ciutadà també pot emplenar un formulari deixant el seu número de telèfon perquè el personal de l’Organisme s’hi posi en contacte per respondre les seves consultes.
Â
Per a l’atenció telefònica, es va desplegar un servei de més de 180 lÃnies, des d’on es pot rebre i efectuar trà mits, com ara el pagament amb targeta de crèdit i la domiciliació de tributs.
Â
L'Organisme de Gestió Tributà ria gestiona els impostos i tributs municipals d'acord amb els calendaris fiscals que aprova cada ajuntament de la provÃncia que ha delegat les seves competències a favor de l'ORGT
![[Img #33171]](https://elfar.cat/upload/images/09_2020/490_orgt_a.jpg)
Â
Ja han obert al públic totes les oficines de l’Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació de Barcelona. Cadascuna de les 103 oficines distribuïdes pel territori poden prestar atenció presencial a la ciutadania.
Â
"Amb la finalització de l’Estat d’Alarma decretat pel Govern de l’Estat, a partir del 22 de juny passat, la Diputació va iniciar un procés de reobertura esglaonada de les oficines de la provÃncia, que ja ha acabat. La resta de canals, telefònics i telemà tics, que s’han utilitzat de forma intensiva des de l’inici de la crisi sanità ria, segueixen estant a disposició dels contribuents", asseguren fonts de l'organisme.
Les oficines de l’Organisme de Gestió Tributà ria de la Diputació de Barcelona han anat reobrint esglaonadament tan bon punt han estat garantides les mesures de seguretat per als empleats públics i els contribuents. Entre altres actuacions, s’hi han instal·lat mampares i s’han redissenyat els espais tenint en compte les distà ncies necessà ries.
Â
Es manté l'atenció ampliada telefònica i telemà tica
Â
L’atenció presencial a les oficines es du a terme amb cita prèvia, i es complementa amb l’atenció no presencial, que es va reforçar des de l’inici de la crisi sanità ria, i que s’està prestant a través del web de l’Organisme, l’adreça general de correu electrònic d’atenció ciutadana (orgt.atenciociutadana@diba.cat), les adreces de correu electrònic de les oficines i els telèfons directes, publicats al web, aixà com els telèfons genèrics 932 029 802 i 932 029 805.
Â
Al web de l’ORGT es poden fer tots els trà mits, aixà com presentar escrits per mitjà del Registre Telemà tic. El ciutadà també pot emplenar un formulari deixant el seu número de telèfon perquè el personal de l’Organisme s’hi posi en contacte per respondre les seves consultes.
Â
Per a l’atenció telefònica, es va desplegar un servei de més de 180 lÃnies, des d’on es pot rebre i efectuar trà mits, com ara el pagament amb targeta de crèdit i la domiciliació de tributs.
Â
L'Organisme de Gestió Tributà ria gestiona els impostos i tributs municipals d'acord amb els calendaris fiscals que aprova cada ajuntament de la provÃncia que ha delegat les seves competències a favor de l'ORGT


















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.223