CORNELLÀ
Venudes més de 3.000 targetes-moneder en el primer mes de campanya de promoció del comerç local
La xifra actual de targetes en circulació es tradueix en una inversió, per part de l'Ajuntament, de més de 300.000 euros en compres per part dels cornellanencs en establiments adherits
![[Img #33395]](https://elfar.cat/upload/images/10_2020/7136_comerccornella.jpg)
L'Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica (Procornellà), va iniciar fa un mes una atractiva campanya per incentivar l’activitat en el comerç de proximitat i ajudar als establiments a pal·liar els efectes provocats per la crisi de la COVID-19. Concretament, consisteix en unes targetes-moneder per un valor de 100 euros cadascuna, dels quals el consumidor aporta el 70% del seu valor i el consistori el 30% restant.
En només un mes, s’han venut més de 3.000 d'aquestes targetes. Amb aquesta xifra, el consistori ja ha fet una inversió de més de 90.000 euros en la campanya, d’una dotació econòmica total de 300.000 euros.
Les targetes-moneder continuen a la venda a través del portal www.compracornella.cat. Per facilitar la compra online, s’han habilitat punts d’ajuda en els mercats municipals amb personal adient que assessora als compradors en el moment de formalitzar la compra. Un cop adquirida cal recollir-la en qualsevol dels quatre punts habilitats: la seu de Procornellà, l’Oficina Local de l’Habitatge, l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el Centre Cívic La Gavarra. A partir d’aquest moment, la targeta es pot utilitzar en els comerços adherits a la campanya amb data de caducitat el 31 de desembre i es pot gastar de cop o en diverses compres o serveis amb possibilitat de consultar en tot moment el saldo que queda disponible.
L’Ajuntament de Cornellà destina a la iniciativa una dotació econòmica de 300.000 euros amb la voluntat de que es tradueixin en vendes per valor d’un milió d’euros en establiments del municipi. S’han adherit a la iniciativa prop de 300 comerços i establiments de tot tipus: restaurants, botigues d’alimentació, de moda, drogueries, queviures, farmàcies, llibreries, ferreteries, merceries, sabateries, etc. Queden excloses gran superfícies comercials, grans cadenes, franquícies i els establiments que tinguin més de deu treballadors.
L'Ajuntament de Cornellà, a través de l’empresa municipal de Promoció Social, Urbana i Econòmica (Procornellà), va iniciar fa un mes una atractiva campanya per incentivar l’activitat en el comerç de proximitat i ajudar als establiments a pal·liar els efectes provocats per la crisi de la COVID-19. Concretament, consisteix en unes targetes-moneder per un valor de 100 euros cadascuna, dels quals el consumidor aporta el 70% del seu valor i el consistori el 30% restant.
En només un mes, s’han venut més de 3.000 d'aquestes targetes. Amb aquesta xifra, el consistori ja ha fet una inversió de més de 90.000 euros en la campanya, d’una dotació econòmica total de 300.000 euros.
Les targetes-moneder continuen a la venda a través del portal www.compracornella.cat. Per facilitar la compra online, s’han habilitat punts d’ajuda en els mercats municipals amb personal adient que assessora als compradors en el moment de formalitzar la compra. Un cop adquirida cal recollir-la en qualsevol dels quatre punts habilitats: la seu de Procornellà, l’Oficina Local de l’Habitatge, l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el Centre Cívic La Gavarra. A partir d’aquest moment, la targeta es pot utilitzar en els comerços adherits a la campanya amb data de caducitat el 31 de desembre i es pot gastar de cop o en diverses compres o serveis amb possibilitat de consultar en tot moment el saldo que queda disponible.
L’Ajuntament de Cornellà destina a la iniciativa una dotació econòmica de 300.000 euros amb la voluntat de que es tradueixin en vendes per valor d’un milió d’euros en establiments del municipi. S’han adherit a la iniciativa prop de 300 comerços i establiments de tot tipus: restaurants, botigues d’alimentació, de moda, drogueries, queviures, farmàcies, llibreries, ferreteries, merceries, sabateries, etc. Queden excloses gran superfícies comercials, grans cadenes, franquícies i els establiments que tinguin més de deu treballadors.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.158