L'HOSPITALET
L'Ajuntament dona a conèixer els programes municipals de suport a les AMPA
S'ofereixen activitats per abordar qüestions relacionades amb l’educació dels infants
Durant les setmanes vinents, el regidor d’Educació, David Quirós, presentarà a les associacions de mares i pares i a les associacions de famílies dels centres educatius de la ciutat les novetats de l’inici de curs i el pla de treball del Programa d’Acompanyament Educatiu a les Famílies (PAEF) per a aquest curs. Les sessions es fan virtualment agrupades per districtes. La primera es va fer ahir amb els representants del Districte III (Santa Eulàlia-Granvia Sud).
L’objectiu d’aquestes trobades és donar a conèixer a les entitats les diferents novetats d’inici de curs i presentar el pla de treball del PAEF amb les AMPA-AFA i el catàleg dels Espais de Debat Educatiu (ESDE) del curs 2020-2021.
"El pla de treball del Programa d’Acompanyament Educatiu a les Famílies (PAEF) té com a principals objectius donar suport a les associacions de mares i pares i de famílies com a referents, mitjançant la formació i l’assessorament, la dinamització dels diferents espais i trobades, la vinculació de les accions adreçades a les famílies amb activitats organitzades per les mateixes entitats i a partir de la programació que ofereixen els ESDE", asseguren fonts municipals.
El catàleg dels Espais de Debat Educatiu (ESDE) és una eina que impulsa l’Ajuntament i que "reforça la tasca de les juntes de les AMPA-AFA com a promotores d’espais de trobades socioeducatives que fomenten la vinculació de les famílies als seus centres educatius, i les apropa a la realitat de la seva comunitat educativa i de l’entorn", expliquen des del consistori.
Aquesta és la 4a edició del catàleg que conté novetats respecte a les anteriors edicions, algunes de les quals vinculades a qüestions que poden ser d’interès per abordar situacions emocionals i altres vinculades al confinament per la COVID-19 i a la situació derivada.
El catàleg proposa tres tipus d’activitats: sessions amb famílies: activitats monogràfiques sobre qüestions concretes que puguin ser d’interès per a les famílies; activitats amb les famílies de més d’una sessió on el compromís és un factor bàsic, ja que les sessions requereixen continuïtat en l’assistència, i grups impulsors, on les famílies assumeixen el compromís d’organitzar les sessions i compartir les seves experiències amb el suport de tècniques del PAEF.
Durant les setmanes vinents, el regidor d’Educació, David Quirós, presentarà a les associacions de mares i pares i a les associacions de famílies dels centres educatius de la ciutat les novetats de l’inici de curs i el pla de treball del Programa d’Acompanyament Educatiu a les Famílies (PAEF) per a aquest curs. Les sessions es fan virtualment agrupades per districtes. La primera es va fer ahir amb els representants del Districte III (Santa Eulàlia-Granvia Sud).
L’objectiu d’aquestes trobades és donar a conèixer a les entitats les diferents novetats d’inici de curs i presentar el pla de treball del PAEF amb les AMPA-AFA i el catàleg dels Espais de Debat Educatiu (ESDE) del curs 2020-2021.
"El pla de treball del Programa d’Acompanyament Educatiu a les Famílies (PAEF) té com a principals objectius donar suport a les associacions de mares i pares i de famílies com a referents, mitjançant la formació i l’assessorament, la dinamització dels diferents espais i trobades, la vinculació de les accions adreçades a les famílies amb activitats organitzades per les mateixes entitats i a partir de la programació que ofereixen els ESDE", asseguren fonts municipals.
El catàleg dels Espais de Debat Educatiu (ESDE) és una eina que impulsa l’Ajuntament i que "reforça la tasca de les juntes de les AMPA-AFA com a promotores d’espais de trobades socioeducatives que fomenten la vinculació de les famílies als seus centres educatius, i les apropa a la realitat de la seva comunitat educativa i de l’entorn", expliquen des del consistori.
Aquesta és la 4a edició del catàleg que conté novetats respecte a les anteriors edicions, algunes de les quals vinculades a qüestions que poden ser d’interès per abordar situacions emocionals i altres vinculades al confinament per la COVID-19 i a la situació derivada.
El catàleg proposa tres tipus d’activitats: sessions amb famílies: activitats monogràfiques sobre qüestions concretes que puguin ser d’interès per a les famílies; activitats amb les famílies de més d’una sessió on el compromís és un factor bàsic, ja que les sessions requereixen continuïtat en l’assistència, i grups impulsors, on les famílies assumeixen el compromís d’organitzar les sessions i compartir les seves experiències amb el suport de tècniques del PAEF.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1