L'HOSPITALET
Cultura i gastronomia per donar la benvinguda al Mobile World Congress
Des d'avui fins a l'1 de juliol es podran degustar tapes elaborades per diferents restauradors de la ciutat i gaudir de música i espectacles en directe a la nova edició de L'Hospitalet Experience, a la plaça Europa
![[Img #37877]](https://elfar.cat/upload/images/06_2021/4643_hospi-interior.jpg)
Després d’un any d’absència, el Mobile Word Congress torna al recinte de Fira a Granvia L’H a partir de dilluns i amb ell L’Hospitalet Experience, la iniciativa que l’Ajuntament de L’Hospitalet, en col·laboració amb l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat i de diferents entitats, restauradors i agents culturals de la ciutat du a terme per donar a conèixer l’Hospitalet entre els visitants del certamen i difondre entre la ciutadania la importància de les tecnologies mòbils.
Aquest matí ha tingut lloc l’acte de presentació, que ha comptat amb la participació de l’alcaldessa, Núria Marín; del CEO de GSMA, John Hoffman; del regidor d’Educació, Cultura i Innovació, David Quirós, del president de l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, Óscar Teruelo; de l’empresari i activista cultural, David Lafuente, i de Rosa Vallejo, influencer i imatge de la campanya d’enguany.
John Hoffman ha destacat la "meravellosa localització" dins d'una "meravellosa ciutat" que suposa la iniciativa L'Hospitalet Experience, que a diferència d'edicions anteriors, es beneficiarà del bon temps per gaudir del village a l'aire lliure instal·lat a la plaça Europa durante aques cap de setmana i els dies que dura el certamen.
A la seva arribada a la instal·lació que s'inaugura avui, Hoffman ha participat en la plantació d'un taronger al recinte com a símbol d'esperança de futur, i que "marca la reobertura del Mobile a la vida, al negoci", tot destacant la importània que ha jugat la tecnologia durant la pandèmia i de l'èxit que suposarà obrir les portes dilluns del certamen i que la gent entri. "El Mobile no és només una fira, pot ser l'esperança per al futur", ha dit, en relació a la superació de la pandèmia.
El CEO de GSMA ha assegurat respecte al futur saló, que els acords assolits per a properes edicions es mantindran independentment dels visitants que s'esperen enguany, uns 35.000 entre presencials i online en aquesta edició híbrida, i amb un miler d'empreses representades, una xifra que considera "impresionant" si es té en compte que els viatges internacionals són força complicats.
L'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marín, ha destacat la "gran notícia" que suposa que el Mobile obri dilluns. "El millor d'aquesta edició no serà la gent que vingui o l'impacte econòmic, sinó que es pugui celebrar". L'alcaldessa també ha recordat la importància de la col·laboració público-privada quan tots els agents implicats es van posar a treballar fa 15 mesos "perquè aquesta edició fos un èxit", després que s'hagués de cancel·lar, "amb encert", l'anterior per l'expansió de la COVID-19.
Marín ha fet referència a la fortalessa d'una marca com la del Mobile que la ciutat no només aprofita els dies del certamen sinó els 365 dies de l'any, i ha posat com a exemple les jornades #L’Hospitalet 6.0, que han precedit la celebració de l’MWC21 i que han servit per explorar i analitzar, de la mà de 14 dones referents en els seus àmbits professionals, com influeixen les tecnologies emergents en aspectes cabdals de la societat. En aquesta setena edició, 380 persones han seguit les jornades en format streaming pel canal de Youtube i la pàgina web de Torre Barrina.
L'alcaldessa també ha fet referència al Projecte L'Hospitalet 6.0, que impulsa el consistori per avançar en la connectivitat i la digitalització del municipi, així com en la superació de la bretxa digital.
El president de l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, Óscar Teruelo, ha fet referència a un any molt complicat per al sector i de com la digitalització l'ha situat en un moment "molt interessant" per a la millora, i ha destacat la valentia del MWC i de l'Ajuntament per reprendre una iniciativa com el congrés mundial i L'Hospitalet Experience.
L’empresari i activista cultural David Lafuente s'ha mostrat "molt orgullós de poder programar en una espai tan bonic" com la plaça Europa, i ha destacat l'esforç que s'ha fet al municipi per mantenir a la ciutat una programació musical en plena pandèmia amb les diferents edicions que s'han fet dels cicles de concerts Sala L'H, a les sales de la ciutat, i que han estat "un baló d'oxigen per al sector cultural i per al públic". Assegura que amb les actuacions musicals programades a l'Hospitalet Experience han tingut en compte un cartell amb participants "molt novells però amb projectes molt interessants i molt vinculats a la ciutat a través de la Casa de la Música o de l'EMMCA".
A l'acte de presentació de L'Hospitalet Experience ha participat també la veïna del barri de Collblanc, Rosa Vallejo, de 81 anys, influencer i imatge de la campanya d’enguany i que, amb l'ajuda del seu net, Christian Morales, compta amb més de 6 milions de seguidors a Tik-Tok, convertint el seu canal @conbuenhumor en un dels més vistos.
Propostes culturals i gastronòmiques al mig del Districte Econòmic
El centre de la plaça d’Europa acollirà des d'avui i fins a l’1 de juliol, una nova proposta cultural i gastronòmica, el Village, un espai pensat perquè les persones que visitin l’Hospitalet puguin gaudir de la gastronomia i la cultura de la ciutat gràcies als plats que preparen els establiments de restauració i a la programació d’espectacles i música en directe.
Un esdeveniment que, enguany, coincideix amb el Summer Experience, una programació de música, dansa, circ i teatre que arriba a tots els racons de la ciutat i que farà que les primeres nits d’estiu a l’Hospitalet s’omplin de vida i cultura.
Entre els diferents espais que es trobaran al Village hi ha el Fun Space, on es duran a terme les demostracions culturals i les actuacions musicals i teatrals. Hi haurà un escenari i una platea amb cadires, tot rodejat d’hortets.
L'Espai gastronòmic estarà presidit per una gran zona d’ombra sota cobert, on hi haurà les barres, la zona de restauració i les taules i les cadires on seure i degustar el menjar i les begudes.
El Chill-Out Space és espai pensat per relaxar-se i fer una pausa a l’aire lliure amb música ambiental i a l'Espai d’hort, els assistents podran veure un típic hort urbà.
A més, a la sortida del recinte s’ubicarà el mercat de productes ecològics de proximitat i quilòmetre 0 procedents d’agricultors de la zona.
Mesures de seguretat
El centre de la plaça d’Europa, on tindrà lloc aquesta edició, serà per primera vegada un espai delimitat amb tanques per tot el perímetre, i amb un aforament controlat. Hi haurà un únic punt d’entrada, on es prendrà la temperatura a tothom que hi accedeixi, i un únic punt de sortida. Hi haurà, a més, gel hidroalcohòlic a disposició dels assistents, i serà obligatori l’ús de la mascareta, sempre que la normativa vigent del Procicat ho consideri. Hi haurà un servei de seguretat privada que vetllarà pel compliment de les normes al recinte.
El pagament només es podrà efectuar amb targeta de crèdit o a través de dispositius electrònics. A més, els plats, gots i coberts seran d’un sol ús, i en cap cas es podran compartir.
L’Ajuntament de L’Hospitalet per primera vegada comptarà amb un espai dins del saló. Es tracta d’un estand de 50 metres quadrats, que té com a objectiu mostrar el procés de transformació digital de la ciutat, L’Hospitalet 6.0, i recollir experiències i coneixement dels assistents al saló per sumar-les.
Hi consta de tres zones: Espai amb suport multimèdia on es faran presentacions d’empreses i emprenedors tecnològics de la ciutat; zona de meeting, recollida d’informació i divulgació de la ciutat (també es repartirà material sobre l’Experience de l’exterior), i zona interactiva:, amb dues pantalles on es podrà veure un vídeo enregistrat amb tecnologia lead 360º que permetrà moure amb les mans i sense contacte amb el dispositiu l’escena que es visualitza a la pantalla.
A l’estand es podran visitar ubicacions claus en el procés de transformació digital dins la ciutat com el Mercat de la Florida: La Florida 6.0 the heart of L'Hospitalet's journey towards digitization; Torre Barrina: Social transformation through innovation and digitization; Casal de Can Serra: Empowering our seniors to reduce the digital gap; Gornal Activa: Reskilling and training to increase job opportunities; Plaça d’Europa: Seizing opportunities from the digital economy; Tecla Sala: Introducing culture to the digital era; Escola Pau Vila: Education for a equitable digital tomorrow; Ajuntament: Digital policies with citizens at the center i Cosme Toda: Recovery of industrial heritage for public use.
![[Img #37877]](https://elfar.cat/upload/images/06_2021/4643_hospi-interior.jpg)
Després d’un any d’absència, el Mobile Word Congress torna al recinte de Fira a Granvia L’H a partir de dilluns i amb ell L’Hospitalet Experience, la iniciativa que l’Ajuntament de L’Hospitalet, en col·laboració amb l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat i de diferents entitats, restauradors i agents culturals de la ciutat du a terme per donar a conèixer l’Hospitalet entre els visitants del certamen i difondre entre la ciutadania la importància de les tecnologies mòbils.
Aquest matí ha tingut lloc l’acte de presentació, que ha comptat amb la participació de l’alcaldessa, Núria Marín; del CEO de GSMA, John Hoffman; del regidor d’Educació, Cultura i Innovació, David Quirós, del president de l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, Óscar Teruelo; de l’empresari i activista cultural, David Lafuente, i de Rosa Vallejo, influencer i imatge de la campanya d’enguany.
John Hoffman ha destacat la "meravellosa localització" dins d'una "meravellosa ciutat" que suposa la iniciativa L'Hospitalet Experience, que a diferència d'edicions anteriors, es beneficiarà del bon temps per gaudir del village a l'aire lliure instal·lat a la plaça Europa durante aques cap de setmana i els dies que dura el certamen.
A la seva arribada a la instal·lació que s'inaugura avui, Hoffman ha participat en la plantació d'un taronger al recinte com a símbol d'esperança de futur, i que "marca la reobertura del Mobile a la vida, al negoci", tot destacant la importània que ha jugat la tecnologia durant la pandèmia i de l'èxit que suposarà obrir les portes dilluns del certamen i que la gent entri. "El Mobile no és només una fira, pot ser l'esperança per al futur", ha dit, en relació a la superació de la pandèmia.
El CEO de GSMA ha assegurat respecte al futur saló, que els acords assolits per a properes edicions es mantindran independentment dels visitants que s'esperen enguany, uns 35.000 entre presencials i online en aquesta edició híbrida, i amb un miler d'empreses representades, una xifra que considera "impresionant" si es té en compte que els viatges internacionals són força complicats.
L'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marín, ha destacat la "gran notícia" que suposa que el Mobile obri dilluns. "El millor d'aquesta edició no serà la gent que vingui o l'impacte econòmic, sinó que es pugui celebrar". L'alcaldessa també ha recordat la importància de la col·laboració público-privada quan tots els agents implicats es van posar a treballar fa 15 mesos "perquè aquesta edició fos un èxit", després que s'hagués de cancel·lar, "amb encert", l'anterior per l'expansió de la COVID-19.
Marín ha fet referència a la fortalessa d'una marca com la del Mobile que la ciutat no només aprofita els dies del certamen sinó els 365 dies de l'any, i ha posat com a exemple les jornades #L’Hospitalet 6.0, que han precedit la celebració de l’MWC21 i que han servit per explorar i analitzar, de la mà de 14 dones referents en els seus àmbits professionals, com influeixen les tecnologies emergents en aspectes cabdals de la societat. En aquesta setena edició, 380 persones han seguit les jornades en format streaming pel canal de Youtube i la pàgina web de Torre Barrina.
L'alcaldessa també ha fet referència al Projecte L'Hospitalet 6.0, que impulsa el consistori per avançar en la connectivitat i la digitalització del municipi, així com en la superació de la bretxa digital.
El president de l’Associació de Gastronomia i Turisme de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, Óscar Teruelo, ha fet referència a un any molt complicat per al sector i de com la digitalització l'ha situat en un moment "molt interessant" per a la millora, i ha destacat la valentia del MWC i de l'Ajuntament per reprendre una iniciativa com el congrés mundial i L'Hospitalet Experience.
L’empresari i activista cultural David Lafuente s'ha mostrat "molt orgullós de poder programar en una espai tan bonic" com la plaça Europa, i ha destacat l'esforç que s'ha fet al municipi per mantenir a la ciutat una programació musical en plena pandèmia amb les diferents edicions que s'han fet dels cicles de concerts Sala L'H, a les sales de la ciutat, i que han estat "un baló d'oxigen per al sector cultural i per al públic". Assegura que amb les actuacions musicals programades a l'Hospitalet Experience han tingut en compte un cartell amb participants "molt novells però amb projectes molt interessants i molt vinculats a la ciutat a través de la Casa de la Música o de l'EMMCA".
A l'acte de presentació de L'Hospitalet Experience ha participat també la veïna del barri de Collblanc, Rosa Vallejo, de 81 anys, influencer i imatge de la campanya d’enguany i que, amb l'ajuda del seu net, Christian Morales, compta amb més de 6 milions de seguidors a Tik-Tok, convertint el seu canal @conbuenhumor en un dels més vistos.
Propostes culturals i gastronòmiques al mig del Districte Econòmic
El centre de la plaça d’Europa acollirà des d'avui i fins a l’1 de juliol, una nova proposta cultural i gastronòmica, el Village, un espai pensat perquè les persones que visitin l’Hospitalet puguin gaudir de la gastronomia i la cultura de la ciutat gràcies als plats que preparen els establiments de restauració i a la programació d’espectacles i música en directe.
Un esdeveniment que, enguany, coincideix amb el Summer Experience, una programació de música, dansa, circ i teatre que arriba a tots els racons de la ciutat i que farà que les primeres nits d’estiu a l’Hospitalet s’omplin de vida i cultura.
Entre els diferents espais que es trobaran al Village hi ha el Fun Space, on es duran a terme les demostracions culturals i les actuacions musicals i teatrals. Hi haurà un escenari i una platea amb cadires, tot rodejat d’hortets.
L'Espai gastronòmic estarà presidit per una gran zona d’ombra sota cobert, on hi haurà les barres, la zona de restauració i les taules i les cadires on seure i degustar el menjar i les begudes.
El Chill-Out Space és espai pensat per relaxar-se i fer una pausa a l’aire lliure amb música ambiental i a l'Espai d’hort, els assistents podran veure un típic hort urbà.
A més, a la sortida del recinte s’ubicarà el mercat de productes ecològics de proximitat i quilòmetre 0 procedents d’agricultors de la zona.
Mesures de seguretat
El centre de la plaça d’Europa, on tindrà lloc aquesta edició, serà per primera vegada un espai delimitat amb tanques per tot el perímetre, i amb un aforament controlat. Hi haurà un únic punt d’entrada, on es prendrà la temperatura a tothom que hi accedeixi, i un únic punt de sortida. Hi haurà, a més, gel hidroalcohòlic a disposició dels assistents, i serà obligatori l’ús de la mascareta, sempre que la normativa vigent del Procicat ho consideri. Hi haurà un servei de seguretat privada que vetllarà pel compliment de les normes al recinte.
El pagament només es podrà efectuar amb targeta de crèdit o a través de dispositius electrònics. A més, els plats, gots i coberts seran d’un sol ús, i en cap cas es podran compartir.
L’Ajuntament de L’Hospitalet per primera vegada comptarà amb un espai dins del saló. Es tracta d’un estand de 50 metres quadrats, que té com a objectiu mostrar el procés de transformació digital de la ciutat, L’Hospitalet 6.0, i recollir experiències i coneixement dels assistents al saló per sumar-les.
Hi consta de tres zones: Espai amb suport multimèdia on es faran presentacions d’empreses i emprenedors tecnològics de la ciutat; zona de meeting, recollida d’informació i divulgació de la ciutat (també es repartirà material sobre l’Experience de l’exterior), i zona interactiva:, amb dues pantalles on es podrà veure un vídeo enregistrat amb tecnologia lead 360º que permetrà moure amb les mans i sense contacte amb el dispositiu l’escena que es visualitza a la pantalla.
A l’estand es podran visitar ubicacions claus en el procés de transformació digital dins la ciutat com el Mercat de la Florida: La Florida 6.0 the heart of L'Hospitalet's journey towards digitization; Torre Barrina: Social transformation through innovation and digitization; Casal de Can Serra: Empowering our seniors to reduce the digital gap; Gornal Activa: Reskilling and training to increase job opportunities; Plaça d’Europa: Seizing opportunities from the digital economy; Tecla Sala: Introducing culture to the digital era; Escola Pau Vila: Education for a equitable digital tomorrow; Ajuntament: Digital policies with citizens at the center i Cosme Toda: Recovery of industrial heritage for public use.




Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.15