SANT FELIU
El Ple aprova un nou model de servei d'atenció domiciliària
Amb l'objectiu que reculli i s'adapti a les noves necessitats i inquietuds que han sorgit, tant dels usuaris com de les treballadores
![[Img #38257]](https://elfar.cat/upload/images/07_2021/4148_3979819.jpg)
El ple extraordinari de juliol, celebrat en sessió telemàtica el dilluns 19, va aprovar l'encàrrec per a la gestió del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) de l'Ajuntament de Sant Feliu a la Fundació S21, del Consorci de Salut i d'Atenció Social de Catalunya com a mitjà propi. El punt es va aprovar amb els vots de l'Equip de govern i Ciutadans, el vot en contra de PSC, Veïns per Sant Feliu i el regidor no adscrit, i l'abstenció de Tots Som Sant Feliu.
La regidora Flàvia Reina va explicar que l'encàrrec es fa "amb l'objectiu de tenir un servei d'atenció domiciliària de qualitat que reculli i s'adapti a les noves necessitats i inquietuds que han sorgit, tant dels usuaris com de les treballadores", asseguren fonts municipals.
"Davant les necessitats emergents, aquest encàrrec pretén assolir un seguit de reptes per crear un nou model de Servei d'Atenció Domiciliària, entre els quals destaquen la integració amb els serveis bàsics d'atenció social, la flexibilitat en la gestió i l'organització de l'atenció directa, així com la proximitat i atenció centrada en la persona", expliquen des del consistori.
A més, pretén "garantir l'estabilitat pel que fa al personal d'atenció, assegurar la competència i capacitat per desenvolupar les seves activitats i incorporar millores tècniques i tecnològiques per augmentar la qualitat del servei, garantint una millora en el servei quant a l'eficiència, eficàcia i sostenibilitat".
La vigència d'aquest encàrrec serà del 7 de setembre del 2021 fins al 30 de juny del 2025. Per al període del 7 de setembre al 31 de desembre de 2021 es preveu una despesa de 285.293,79 euros, i per al període de l'any 2022 es preveu una despesa de 915.448 euros.
El ple extraordinari de juliol, celebrat en sessió telemàtica el dilluns 19, va aprovar l'encàrrec per a la gestió del Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) de l'Ajuntament de Sant Feliu a la Fundació S21, del Consorci de Salut i d'Atenció Social de Catalunya com a mitjà propi. El punt es va aprovar amb els vots de l'Equip de govern i Ciutadans, el vot en contra de PSC, Veïns per Sant Feliu i el regidor no adscrit, i l'abstenció de Tots Som Sant Feliu.
La regidora Flàvia Reina va explicar que l'encàrrec es fa "amb l'objectiu de tenir un servei d'atenció domiciliària de qualitat que reculli i s'adapti a les noves necessitats i inquietuds que han sorgit, tant dels usuaris com de les treballadores", asseguren fonts municipals.
"Davant les necessitats emergents, aquest encàrrec pretén assolir un seguit de reptes per crear un nou model de Servei d'Atenció Domiciliària, entre els quals destaquen la integració amb els serveis bàsics d'atenció social, la flexibilitat en la gestió i l'organització de l'atenció directa, així com la proximitat i atenció centrada en la persona", expliquen des del consistori.
A més, pretén "garantir l'estabilitat pel que fa al personal d'atenció, assegurar la competència i capacitat per desenvolupar les seves activitats i incorporar millores tècniques i tecnològiques per augmentar la qualitat del servei, garantint una millora en el servei quant a l'eficiència, eficàcia i sostenibilitat".
La vigència d'aquest encàrrec serà del 7 de setembre del 2021 fins al 30 de juny del 2025. Per al període del 7 de setembre al 31 de desembre de 2021 es preveu una despesa de 285.293,79 euros, i per al període de l'any 2022 es preveu una despesa de 915.448 euros.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.119