Miércoles, 08 de Octubre de 2025

Actualizada

Martes, 07 de Octubre de 2025 a las 19:51:44 horas

| 244
Martes, 31 de Agosto de 2021
ESPLUGUES

L'OMIC va atendre gairebé 800 demandes de consumidors l'any 2020

Es van tancar 500 reclamacions, de les quals el 51% van tenir resolucions favorables a les persones demandants

[Img #38475]

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) d'Esplugues va atendre 794 casos l'any passat, dels quals el 48,1% van ser consultes d'informació.

 

Per temàtiques, les atencions van ser: 36% d'altres serveis de consum, 20% de productes, 18% de telecomunicacions, l'11% de subministraments bàsics, 11% d'habitatge i 4% de casos de no consum. Es van tancar 500 reclamacions, de les quals el 51% van tenir resolucions favorables a les persones demandants.

 

L’Oficina Municipal de Información al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït de l’Ajuntament d’Esplugues que ofereix informació, orientació i assessorament a les consultes dels consumidors/res, recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions, formació en temes de consum, inspecció i vigilància alimentària i informació al comerciant

Comentarios Comentar esta noticia
Comentar esta noticia

Normas de participación

Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.

Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.

La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad

Normas de Participación

Política de privacidad

Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.119

Todavía no hay comentarios

Con tu cuenta registrada

Escribe tu correo y te enviaremos un enlace para que escribas una nueva contraseña.