CULTURA I OCI
El TerrorMolins tanca la 40a edició batent tots els seus registres de públic
Més de 41.000 espectadors, entre la part presencial i la telemàtica, han assistit a la primera edició híbrida del festival de Molins de Rei
![[Img #39921]](https://elfar.cat/upload/images/11_2021/2205_1nb_jv0scta6tfbqzxaqo0cihppcpatfp5ygqnrscnuejxfpc.jpg)
Després de clausurar la vessant presencial del TerrorMolins amb un balanç molt positiu i superant en un 11% les xifres d’assistència de 2019, fins aleshores l’any amb més concurrència de públic, el festival tanca definitivament les seves portes fins a l’edició de 2022 amb una pujada molt significativa de públic virtual i global, i anunciant el palmarès dels premis de vot popular i de l’única secció competitiva online, Videodrome.
El TerrorMolins 2021 en format presencial va reunir un total de 6.271 espectadors, als quals ara s’hi sumen 34.732 del format virtual, comptant els espectadors de Filmin i els de les activitats que han tingut lloc a través de Terrormolins TV. En definitiva, el festival supera els 41.000 espectadors i certifica així una important pujada de públic i abast en totes les seves vessants.
Amb el tancament del festival també s’han desvelat els premis del públic i de la secció online competitiva Videodrome. El jurat, composat per Niko Verona, Marta Salvador Tato i Sergio Morcillo, ha guardonat Death of a Vlogger, de Graham Hughes, com a millor film de la secció. Silence & Darkness, de Barak Barkan, ha rebut la menció especial a la millor pel·lícula i el premi a la millor direcció; Nocturna. Lado A: La noche del hombre grande, de Gonzalo Calzada, ha rebut el premi al millor actor, una menció a la pel·lícula més ‘tendrorífica’ i el premi del públic. La resta de premis se’ls han repartit els films I Blame Society (millor actriu), LandLocked (millor guió), Bashira (millor banda sonora original) i The Widow (millor fotografia).
Aquests reconeixements se sumen als diferents premis del públic de les seccions presencials. De la Secció Oficial de llargmetratges, el premiat ha estat la coproducció entre Tailàndia i Corea del Sud The Medium, de Banjong Pisanthanakun, que ja s’havia endut el premi a la millor fotografia. De les seccions paral·leles Being Different i Bloody Madness, els films premiats són Caveat (Damian McCarthy) i La criada (The Maid) (Lee Thongkham), respectivament. Pel que fa a curtmetratges, el públic s’ha decidit per Inhumano (Iñigo Acha) de la Secció Oficial i Quémate (Jofre Viaplana) de la secció catalana Ç Trencada.
![[Img #39921]](https://elfar.cat/upload/images/11_2021/2205_1nb_jv0scta6tfbqzxaqo0cihppcpatfp5ygqnrscnuejxfpc.jpg)
Després de clausurar la vessant presencial del TerrorMolins amb un balanç molt positiu i superant en un 11% les xifres d’assistència de 2019, fins aleshores l’any amb més concurrència de públic, el festival tanca definitivament les seves portes fins a l’edició de 2022 amb una pujada molt significativa de públic virtual i global, i anunciant el palmarès dels premis de vot popular i de l’única secció competitiva online, Videodrome.
El TerrorMolins 2021 en format presencial va reunir un total de 6.271 espectadors, als quals ara s’hi sumen 34.732 del format virtual, comptant els espectadors de Filmin i els de les activitats que han tingut lloc a través de Terrormolins TV. En definitiva, el festival supera els 41.000 espectadors i certifica així una important pujada de públic i abast en totes les seves vessants.
Amb el tancament del festival també s’han desvelat els premis del públic i de la secció online competitiva Videodrome. El jurat, composat per Niko Verona, Marta Salvador Tato i Sergio Morcillo, ha guardonat Death of a Vlogger, de Graham Hughes, com a millor film de la secció. Silence & Darkness, de Barak Barkan, ha rebut la menció especial a la millor pel·lícula i el premi a la millor direcció; Nocturna. Lado A: La noche del hombre grande, de Gonzalo Calzada, ha rebut el premi al millor actor, una menció a la pel·lícula més ‘tendrorífica’ i el premi del públic. La resta de premis se’ls han repartit els films I Blame Society (millor actriu), LandLocked (millor guió), Bashira (millor banda sonora original) i The Widow (millor fotografia).
Aquests reconeixements se sumen als diferents premis del públic de les seccions presencials. De la Secció Oficial de llargmetratges, el premiat ha estat la coproducció entre Tailàndia i Corea del Sud The Medium, de Banjong Pisanthanakun, que ja s’havia endut el premi a la millor fotografia. De les seccions paral·leles Being Different i Bloody Madness, els films premiats són Caveat (Damian McCarthy) i La criada (The Maid) (Lee Thongkham), respectivament. Pel que fa a curtmetratges, el públic s’ha decidit per Inhumano (Iñigo Acha) de la Secció Oficial i Quémate (Jofre Viaplana) de la secció catalana Ç Trencada.





























Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.59