L'HOSPITALET
Un equip de treball estudiarà les ordenances fiscals el 2023
    
   
	    
	
    
        
    
    
        
          
		
    
        			        
    
    
    "L'objectiu és el de reforçar els ítems de la fiscalitat social i verda", asseguren des de l'Ajuntament
	
	
        
        
        			        
        
                
        
        ![[Img #40388]](https://elfar.cat/upload/images/12_2021/6699_6n0a4652-copia.jpg)
El regidor de Planificació Estratègica i Econòmica a l'Ajuntament de l'Hospitalet, Francesc J. Belver, va anunciar a la darrera sessió plenària, corresponent al mes de desembre, la posada en marxa d’un equip de treball per estudiar les ordenances fiscals el 2023. L’objectiu, segons informen fonts municipals, és el de reforçar els ítems de la fiscalitat social i verda. Així, s’estudiarà com reduir l’impacte mediambiental de la distribució anomenada de darrera milla sota el principi de qui contamina paga i, paral·lelament, donar incentius a qui no contamina.  
 
"La distribució de petita paqueteria i, en especial, la de grans plataformes globals estan afectant negativament el comerç de proximitat i multiplica, a més, problemes d'estacionament, dobles files o embussos", recorden des del consistori. "El plantejament passa per propiciar el canvi de tecnologia del transport de mercaderies i introducció del vehicle elèctric o d’altres vehicles no contaminants, atenent el fet que el transport és el principal sector emissor de gasos d’efecte hivernacle", apunten les mateixes fonts.
 
També s’incidirà en la taxa per la instal·lació de caixers automàtics dels bancs, així com en l’estudi de l’anomenada fiscalitat amiga dels animals, en el marc de les iniciatives que en els darrers anys totes les ciutats han endegat en matèria de nous serveis públics adaptats i d’establiment de serveis en benefici del benestar animal i dels seus propietaris.
 
En matèria de mobilitat, es treballarà en l’establiment de taxes per gravar la retirada de vehicles abandonats a la via pública, la llarga estada en el dipòsit que aquests vehicles suposen i la gestió fins al seu desballestament. "L’increment de vehicles abandonats a la via pública és un factor cada cop més habitual als nostres carrers i provoca nombroses queixes ciutadanes", recorden des de l'Ajuntament.
        
        
    
       
            
    
        
        
	
    
                                        
    
    
	
    
![[Img #40388]](https://elfar.cat/upload/images/12_2021/6699_6n0a4652-copia.jpg)
El regidor de Planificació Estratègica i Econòmica a l'Ajuntament de l'Hospitalet, Francesc J. Belver, va anunciar a la darrera sessió plenària, corresponent al mes de desembre, la posada en marxa d’un equip de treball per estudiar les ordenances fiscals el 2023. L’objectiu, segons informen fonts municipals, és el de reforçar els ítems de la fiscalitat social i verda. Així, s’estudiarà com reduir l’impacte mediambiental de la distribució anomenada de darrera milla sota el principi de qui contamina paga i, paral·lelament, donar incentius a qui no contamina.  
 
"La distribució de petita paqueteria i, en especial, la de grans plataformes globals estan afectant negativament el comerç de proximitat i multiplica, a més, problemes d'estacionament, dobles files o embussos", recorden des del consistori. "El plantejament passa per propiciar el canvi de tecnologia del transport de mercaderies i introducció del vehicle elèctric o d’altres vehicles no contaminants, atenent el fet que el transport és el principal sector emissor de gasos d’efecte hivernacle", apunten les mateixes fonts.
 
També s’incidirà en la taxa per la instal·lació de caixers automàtics dels bancs, així com en l’estudi de l’anomenada fiscalitat amiga dels animals, en el marc de les iniciatives que en els darrers anys totes les ciutats han endegat en matèria de nous serveis públics adaptats i d’establiment de serveis en benefici del benestar animal i dels seus propietaris.
 
En matèria de mobilitat, es treballarà en l’establiment de taxes per gravar la retirada de vehicles abandonats a la via pública, la llarga estada en el dipòsit que aquests vehicles suposen i la gestió fins al seu desballestament. "L’increment de vehicles abandonats a la via pública és un factor cada cop més habitual als nostres carrers i provoca nombroses queixes ciutadanes", recorden des de l'Ajuntament.




Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.15