SANT CLIMENT
El municipi ja compta amb servei de transport adaptat
Està destintat a facilitar els desplaçaments de les persones amb mobilitat reduïda de la població
![[Img #41313]](https://elfar.cat/upload/images/02_2022/2273_005_adaptat.jpg)
Des d’aquesta setmana ja està en funcionament el servei de transport adaptat del qual poden beneficiar-se les persones empadronades a Sant Climent amb certificat de discapacitat i barem de mobilitat reduïda. D’aquesta manera "se’ls hi ofereix —gràcies al conveni subscrit entre l’Àrea Metropolitana de Barcelona, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat— la possibilitat de realitzar gratuïtament desplaçaments flexibles que no es repeteixin més de tres vegades a la setmana, excepte quan hi hagi una finalitat escolar o s’hagi de rebre una atenció sanitària urgent", asseguren fonts municipals.
Les persones interessades a rebre aquest servei han de contactar amb els Serveis Socials municipals. La documentació necessària a presentar és una fotocòpia del DNI i del certificat de discapacitat on consti el barem de mobilitat reduïda.
Un cop donada d’alta com a usuària, la persona beneficiària pot sol·licitar el desplaçament amb un mínim d’antelació de 24 hores i se li oferirà un lloc de recollida. L’horari del servei és de 7 a 24 hores cada dia de l’any. Si la persona usuària és menor d’edat o no és autònoma, hauran d’acompanyar-se d’una persona que en tindrà cura durant el trajecte.
![[Img #41313]](https://elfar.cat/upload/images/02_2022/2273_005_adaptat.jpg)
Des d’aquesta setmana ja està en funcionament el servei de transport adaptat del qual poden beneficiar-se les persones empadronades a Sant Climent amb certificat de discapacitat i barem de mobilitat reduïda. D’aquesta manera "se’ls hi ofereix —gràcies al conveni subscrit entre l’Àrea Metropolitana de Barcelona, el Consell Comarcal del Baix Llobregat i l’Ajuntament de Sant Climent de Llobregat— la possibilitat de realitzar gratuïtament desplaçaments flexibles que no es repeteixin més de tres vegades a la setmana, excepte quan hi hagi una finalitat escolar o s’hagi de rebre una atenció sanitària urgent", asseguren fonts municipals.
Les persones interessades a rebre aquest servei han de contactar amb els Serveis Socials municipals. La documentació necessària a presentar és una fotocòpia del DNI i del certificat de discapacitat on consti el barem de mobilitat reduïda.
Un cop donada d’alta com a usuària, la persona beneficiària pot sol·licitar el desplaçament amb un mínim d’antelació de 24 hores i se li oferirà un lloc de recollida. L’horari del servei és de 7 a 24 hores cada dia de l’any. Si la persona usuària és menor d’edat o no és autònoma, hauran d’acompanyar-se d’una persona que en tindrà cura durant el trajecte.


















Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.59