VILADECANS
L’Oficina Municipal del Consumidor va fer 6.373 atencions al 2021
Els temes pels quals va rebre més consultes i reclamacions van ser telefonia, serveis bancaris, assegurances, transports públics, agències de viatge i electricitat
![[Img #41694]](https://elfar.cat/upload/images/03_2022/472_foto_notiagenda_viladecanscat_1024x576_viladecanscat_2_9.png)
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va atendre l'any passat 5.874 consultes d'assessorament, la majoria d’elles a través de correu electrònic (4.114) però també de forma presencial (1.640) i per telèfon (120), i a més 499 reclamacions, el 65% de les quals es van resoldre de manera satisfactòria, segons informen fonts municipals.
Els temes pels que l’OMIC va rebre més consultes i reclamacions l’any passant van ser telefonia, serveis bancaris, assegurances, transports públics (majoritàriament vols), agències de viatge i electricitat.
És precisament el segon tema, els serveis bancaris, el que protagonitza la campanya d’aquest any que la Diputació ofereix als municipis de la Província de Barcelona sota el lema Coneix els teus drets com a usuari dels serveis bancaris, i que té per objectiu contribuir a la prevenció de conflictes de consum.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va atendre l'any passat 5.874 consultes d'assessorament, la majoria d’elles a través de correu electrònic (4.114) però també de forma presencial (1.640) i per telèfon (120), i a més 499 reclamacions, el 65% de les quals es van resoldre de manera satisfactòria, segons informen fonts municipals.
Els temes pels que l’OMIC va rebre més consultes i reclamacions l’any passant van ser telefonia, serveis bancaris, assegurances, transports públics (majoritàriament vols), agències de viatge i electricitat.
És precisament el segon tema, els serveis bancaris, el que protagonitza la campanya d’aquest any que la Diputació ofereix als municipis de la Província de Barcelona sota el lema Coneix els teus drets com a usuari dels serveis bancaris, i que té per objectiu contribuir a la prevenció de conflictes de consum.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169