COMARCA
L’Hospital de Viladecans amplia l’horari de visites a pacients
Només podrà haver-hi un sol acompanyant per pacient, i es recomana que sempre sigui la mateixa persona
![[Img #42337]](https://elfar.cat/upload/images/04_2022/5281_hospital-viladecans.jpg)
Â
A partir d’avui, 19 d’abril, l’Hospital de Viladecans amplia l’horari d’acompanyament de pacients hospitalitzats. El nou horari passarà a ser de 12 a 14 h. i de 16 a 20 h. Per tal de garantir la seguretat dels pacients i acompanyants, s’establiran franges de visites que es comunicaran als familiars segons els protocols establerts. Només podrà haver-hi un sol acompanyant per pacient, i es recomana que sempre sigui la mateixa persona.Â
Â
Com a norma general, els pacients amb COVID-19 no podran rebre visites. Amb l’objectiu de proporcionar la informació necessà ria als familiars sobre l’estat dels pacients, es manté el sistema d’informació telefònica que es va establir a l’inici de la crisi sanità ria, i es potencia la comunicació de les persones ingressades amb els seus familiars a través de dispositius mòbils (trucades i videotrucades programades amb el suport dels professionals, si escau).
Â
Els pacients que acudeixin a una cita de consultes externes podran assistir-hi amb un acompanyant, si ho consideren necessari.
Â
"Les mesures s’aniran adaptant a l’evolució de la situació i segons les circumstà ncies de cada moment", asseguren des del centre sanitari.
Â
A partir d’avui, 19 d’abril, l’Hospital de Viladecans amplia l’horari d’acompanyament de pacients hospitalitzats. El nou horari passarà a ser de 12 a 14 h. i de 16 a 20 h. Per tal de garantir la seguretat dels pacients i acompanyants, s’establiran franges de visites que es comunicaran als familiars segons els protocols establerts. Només podrà haver-hi un sol acompanyant per pacient, i es recomana que sempre sigui la mateixa persona.Â
Â
Com a norma general, els pacients amb COVID-19 no podran rebre visites. Amb l’objectiu de proporcionar la informació necessà ria als familiars sobre l’estat dels pacients, es manté el sistema d’informació telefònica que es va establir a l’inici de la crisi sanità ria, i es potencia la comunicació de les persones ingressades amb els seus familiars a través de dispositius mòbils (trucades i videotrucades programades amb el suport dels professionals, si escau).
Â
Els pacients que acudeixin a una cita de consultes externes podran assistir-hi amb un acompanyant, si ho consideren necessari.
Â
"Les mesures s’aniran adaptant a l’evolució de la situació i segons les circumstà ncies de cada moment", asseguren des del centre sanitari.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169