CASTELLDEFELS
Es posa en marxa la campanya d'orgull de ciutat 'M'agrada Castelldefels'
La iniciativa posa en valor aquells aspectes de la ciutat, tan físics com immaterials, que són més destacats
![[Img #42476]](https://elfar.cat/upload/images/05_2022/8715__-noticies_txt_16398_not_fotografia.jpg)
L'Ajuntament de Castelldefels ha engegat la campanya d'orgull de ciutat amb el missatge M'agrada…, que té com a objectiu potenciar el sentit de pertinença i presentar i posar en valor aquells aspectes del municipi, tan físics com immaterials, que són més destacats i que suposen un referent.
"És sabut que el sentit de pertinença a un lloc reforça els lligams de cohesió d'una comunitat i potencia la identitat local. El sentit de pertinença, a més, afavoreix que les persones tinguem cura per l'espai que ocupem i on es desenvolupen les nostres vides", remarquen des del consistori.
La campanya es desplega sobre els vuit eixos que configuren els trets més destacats i els principals atractius de Castelldefels: el Castell, la platja, la muntanya, l'esport, la cuina, el comerç, la seva gent i les tradicions. Tindrà una forta presència al carrer, amb la col·locació de banderoles en les principals vies de la ciutat, especialment allà on hi ha força circulació de persones, procurant que es pugui veure en tots els barris. Alhora, també s'implementa en diferents elements físics existents com ara els oppis i tòtems i en espais com el poliesportiu de Can Roca, el monòlit de la plaça de les Palmeres i el cub de l'escenari de la plaça de l'Església.
Així mateix, també tindrà un reflex fora de la ciutat, de manera que contribueixi a potenciar els atractius de Castelldefels a l'àrea metropolitana de Barcelona i el conjunt de Catalunya. "Es tracta d'un objectiu essencial en l'estratègia de projecció engegada per aconseguir atraure visitants, un fet important en una ciutat turística com la nostra", expliquen des de l'Ajuntament.
L'Ajuntament de Castelldefels ha engegat la campanya d'orgull de ciutat amb el missatge M'agrada…, que té com a objectiu potenciar el sentit de pertinença i presentar i posar en valor aquells aspectes del municipi, tan físics com immaterials, que són més destacats i que suposen un referent.
"És sabut que el sentit de pertinença a un lloc reforça els lligams de cohesió d'una comunitat i potencia la identitat local. El sentit de pertinença, a més, afavoreix que les persones tinguem cura per l'espai que ocupem i on es desenvolupen les nostres vides", remarquen des del consistori.
La campanya es desplega sobre els vuit eixos que configuren els trets més destacats i els principals atractius de Castelldefels: el Castell, la platja, la muntanya, l'esport, la cuina, el comerç, la seva gent i les tradicions. Tindrà una forta presència al carrer, amb la col·locació de banderoles en les principals vies de la ciutat, especialment allà on hi ha força circulació de persones, procurant que es pugui veure en tots els barris. Alhora, també s'implementa en diferents elements físics existents com ara els oppis i tòtems i en espais com el poliesportiu de Can Roca, el monòlit de la plaça de les Palmeres i el cub de l'escenari de la plaça de l'Església.
Així mateix, també tindrà un reflex fora de la ciutat, de manera que contribueixi a potenciar els atractius de Castelldefels a l'àrea metropolitana de Barcelona i el conjunt de Catalunya. "Es tracta d'un objectiu essencial en l'estratègia de projecció engegada per aconseguir atraure visitants, un fet important en una ciutat turística com la nostra", expliquen des de l'Ajuntament.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169