CORNELLÀ
L'Ajuntament renova el servei de cita prèvia
La finalitat és fer-lo més accessible, millorar la informació que rep l'usuari i reduir el temps d'espera
![[Img #43306]](https://elfar.cat/upload/images/06_2022/1196_3c268152-8b06-41c0-a2d9-9121e03d4ff2.jpg)
El servei de Cita Prèvia de l'Ajuntament de Cornellà s'ha actualitzat amb diverses millores de gestió amb l'objectiu de donar moltes més facilitats i comoditat a les persones interessades en fer alguna gestió a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Â
L’adreça es manté com fins ara (https://citaprevia.cornella.cat) però els usuaris i usuà ries ja trobaran un canvi en l'aspecte de la pà gina, destinat a fer-la més entenedora i accessible. D'altra banda, es podran trobar altres canvis a nivell de gestió, com la possibilitat d'anul·lar la cita des de la mateixa web, rebre recordatori de la cita, incorporar observacions a la seva sol·licitud de cita prèvia o valorar el servei obtingut, entre d'altres.
Â
Reducció del temps d'espera
Â
"La nova aplicació de gestió del servei de Cita Prèvia està encaminada a poder reduir el temps de termini per sol·licitar aquest tipus d'atenció", asseguren fonts municipals. "A més a més, a nivell intern, l'actualització permetrà altres avantatges, com poder especificar els diferents temps de tramitació i aixà poder ajustar els temps d’atenció, per optimitzar les cites prèvies i poder oferir major disponibilitat de cites", expliquen.
Â
Igualment, la nova aplicació permet gestionar i configurar horaris i disponibilitat fins al nivell del trà mit, i aixà poder crear configuracions per evitar 'colls d'ampolla' a l’OAC; i, finalment, permet controlar el número de cites disponibles per al ciutadà .
El servei de Cita Prèvia de l'Ajuntament de Cornellà s'ha actualitzat amb diverses millores de gestió amb l'objectiu de donar moltes més facilitats i comoditat a les persones interessades en fer alguna gestió a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Â
L’adreça es manté com fins ara (https://citaprevia.cornella.cat) però els usuaris i usuà ries ja trobaran un canvi en l'aspecte de la pà gina, destinat a fer-la més entenedora i accessible. D'altra banda, es podran trobar altres canvis a nivell de gestió, com la possibilitat d'anul·lar la cita des de la mateixa web, rebre recordatori de la cita, incorporar observacions a la seva sol·licitud de cita prèvia o valorar el servei obtingut, entre d'altres.
Â
Reducció del temps d'espera
Â
"La nova aplicació de gestió del servei de Cita Prèvia està encaminada a poder reduir el temps de termini per sol·licitar aquest tipus d'atenció", asseguren fonts municipals. "A més a més, a nivell intern, l'actualització permetrà altres avantatges, com poder especificar els diferents temps de tramitació i aixà poder ajustar els temps d’atenció, per optimitzar les cites prèvies i poder oferir major disponibilitat de cites", expliquen.
Â
Igualment, la nova aplicació permet gestionar i configurar horaris i disponibilitat fins al nivell del trà mit, i aixà poder crear configuracions per evitar 'colls d'ampolla' a l’OAC; i, finalment, permet controlar el número de cites disponibles per al ciutadà .
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.98