COMARCA
El canal de TikTok de la Diputació guanya el Premi Pilar Casanova de Comunicació Corporativa
Des del passat mes d'abril ha publicat 90 vídeos que sumen prop de 300.000 visualitzacions i més de 1.700 seguidors
![[Img #45608]](https://elfar.cat/upload/images/12_2022/1287_premi_alta.jpg)
El perfil de TikTok de la Diputació de Barcelona s’ha endut el Premi Pilar Casanova de Comunicació Corporativa que atorga el Col·legi de Periodistes de Catalunya, en la categoria d’Innovació en Comunicació.
Segons expliquen des de l'organisme provincial, el jurat ha destacat la "valentia" de la Diputació per apostar per TikTok i incideix en la capacitat de la corporació "per adaptar-se als nous hàbits de consum de la ciutadania i, d’aquesta manera, donar a conèixer els seus serveis a un públic més jove". També reconeix la capacitat per adaptar-se a un llenguatge innovador i informal.
La de Barcelona va ser la primera diputació catalana i la tercera d'Espanya a obrir perfil a TikTok (@DiputacioBarcelona), el mes d'abril d'aquest any. Des d’aleshores ha publicat 90 vídeos que sumen prop de 300.000 visualitzacions i més de 1.700 seguidors. El seguiment dels usuaris és ascendent i sostingut; mentre acumula reconeixements en diversos àmbits de la professió.
Els premis Pilar Casanova de Comunicació Corporativa tenen com a referència el Manual de Bones Pràctiques del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Reconeixen i impulsen la tasca dels gabinets de premsa i comunicació i els professionals que hi treballen, destacant els esforços del sector per donar accés a una informació veraç i útil.
![[Img #45608]](https://elfar.cat/upload/images/12_2022/1287_premi_alta.jpg)
El perfil de TikTok de la Diputació de Barcelona s’ha endut el Premi Pilar Casanova de Comunicació Corporativa que atorga el Col·legi de Periodistes de Catalunya, en la categoria d’Innovació en Comunicació.
Segons expliquen des de l'organisme provincial, el jurat ha destacat la "valentia" de la Diputació per apostar per TikTok i incideix en la capacitat de la corporació "per adaptar-se als nous hàbits de consum de la ciutadania i, d’aquesta manera, donar a conèixer els seus serveis a un públic més jove". També reconeix la capacitat per adaptar-se a un llenguatge innovador i informal.
La de Barcelona va ser la primera diputació catalana i la tercera d'Espanya a obrir perfil a TikTok (@DiputacioBarcelona), el mes d'abril d'aquest any. Des d’aleshores ha publicat 90 vídeos que sumen prop de 300.000 visualitzacions i més de 1.700 seguidors. El seguiment dels usuaris és ascendent i sostingut; mentre acumula reconeixements en diversos àmbits de la professió.
Els premis Pilar Casanova de Comunicació Corporativa tenen com a referència el Manual de Bones Pràctiques del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Reconeixen i impulsen la tasca dels gabinets de premsa i comunicació i els professionals que hi treballen, destacant els esforços del sector per donar accés a una informació veraç i útil.































Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1