ESPARREGUERA
L’app d’incidències a la via pública rep en mig any prop de 1.500 comunicacions
Aquesta aplicació, que permet crear un canal directe de comunicació entre la ciutadania i el consistori, es pot descarregar gratuïtament a qualsevol dispositiu mòbil
![[Img #45977]](https://elfar.cat/upload/images/12_2022/7658_20221228-122910-web-2.jpg)
Â
El servei d’atenció d’incidències a la via pública de l’Ajuntament d’Esparreguera ha rebut 1.464 incidències durant els seus sis primers mesos en funcionament, el que representa el 44% de totes les que s’han registrat al consistori en aquest perÃode. D’aquestes, la majoria estan vinculades a desperfectes en voreres i calçades, neteja vià ria i enllumenat i l’Ãndex global de resolució a dia d’avui és del 70%.
Â
Aquest servei, que es presta a través de l’aplicació LÃnia Verda, es va posar en marxa el passat mes de juny per a recollir, gestionar i resoldre les peticions de la ciutadania relacionades amb l’estat de conservació de l’espai públic i els equipaments municipals amb l’objectiu de "fer una gestió centralitzada i eficaç de les diferents problemà tiques que es puguin detectar", asseguren fonts municipals.
Â
L’aplicació es pot descarregar de manera gratuïta i està disponible tant en català com en castellà . Un cop instal·lada es poden comunicar de manera anònima incidències detectades a la via pública d’Esparreguera i consultar l’estat de resolució de la incidència comunicada a través de la mateixa aplicació.
Â
Del total de 3.366 incidències registrades des del mes juny fins a data d’avui, el 44% s’han rebut a través de l’aplicació LÃnia Verda, el 14,5% a través de l’OAC i el 41,5% restant a través de diverses aplicacions internes que utilitzen els treballadors i treballadores municipals.
Â
El servei d’atenció d’incidències a la via pública de l’Ajuntament d’Esparreguera ha rebut 1.464 incidències durant els seus sis primers mesos en funcionament, el que representa el 44% de totes les que s’han registrat al consistori en aquest perÃode. D’aquestes, la majoria estan vinculades a desperfectes en voreres i calçades, neteja vià ria i enllumenat i l’Ãndex global de resolució a dia d’avui és del 70%.
Â
Aquest servei, que es presta a través de l’aplicació LÃnia Verda, es va posar en marxa el passat mes de juny per a recollir, gestionar i resoldre les peticions de la ciutadania relacionades amb l’estat de conservació de l’espai públic i els equipaments municipals amb l’objectiu de "fer una gestió centralitzada i eficaç de les diferents problemà tiques que es puguin detectar", asseguren fonts municipals.
Â
L’aplicació es pot descarregar de manera gratuïta i està disponible tant en català com en castellà . Un cop instal·lada es poden comunicar de manera anònima incidències detectades a la via pública d’Esparreguera i consultar l’estat de resolució de la incidència comunicada a través de la mateixa aplicació.
Â
Del total de 3.366 incidències registrades des del mes juny fins a data d’avui, el 44% s’han rebut a través de l’aplicació LÃnia Verda, el 14,5% a través de l’OAC i el 41,5% restant a través de diverses aplicacions internes que utilitzen els treballadors i treballadores municipals.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.1