CORNELLÀ
La revista digital 'Què fer a Cornellà ' es renova per potenciar la informació cultural i la presència a les xarxes socials
S'ha modernitzat el logotip i el web, i s'han actualitzat els continguts de la publicació
![[Img #46394]](https://elfar.cat/upload/images/01_2023/5842_captura-de-pantalla-2023-01-27-a-las-121638.png)
L’Ajuntament de Cornellà ha renovat la revista digital Què fer a Cornellà amb l’objectiu de continuar impulsant la dinamització cultural de la ciutat. Des de la seva posada en marxa al setembre de 2014 s’ha consolidat com la plataforma digital més utilitzada pels cornellanencs i per les cornellanenques, d’acord amb les dades de la darrera enquesta GESOP encarregada pel consistori.
Â
"El canvi d’imatge ve motivat, precisament, per la bona acollida d’aquest projecte digital, que els ciutadans puntuen amb un 7,3 sobre 10, aconseguint la nota més alta en comparació amb la resta d’aplicacions digitals municipals", expliquen des de l'Ajuntament. De fet, gairebé la meitat dels enquestats consulten aquesta revista i les seves xarxes socials per estar informats de l’actualitat cultural del municipi.
Â
Amb la voluntat de seguir oferint informació de qualitat i donant resposta a les actuals demandes dels lectors i de les lectores, el web s’ha renovat. Aquests canvis es divideixen en tres eixos: la modernització del logotip i del web, l’actualització dels continguts de la publicació i un nou impuls a les xarxes.
Â
El nou logo del Què fer a Cornellà és la clara mostra de l’actualització de la revista. La imatge és més senzilla i manté l’esquelet d’una entrada de teatre antiga, en dues versions: en negre i en vermell, que són els actuals colors corporatius. A més, s’ha creat una segona versió del logotip per fer-lo més versà til i adaptable a formats més petits com son les icones de xarxes socials, entre d’altres.
Â
Un canvi, motivat per les noves tendències visuals, que ha portat a terme la dissenyadora cornellanenca, Elena Losada, qui també s’ha encarregat de donar vida al nou portal digital.
Â
El web www.queferacornella.cat segueix l’essència del logotip i presenta una imatge més moderna, molt més visual, senzilla i multimèdia. La pà gina ofereix fotografies d’un format més gran, vÃdeos, enllaços a d’altres canals de comunicació relacionats, aixà com l’opció de comentar i compartir cada article per fomentar la intercomunicació entre els lectors i els programadors culturals, seguint les noves maneres de consumir informació.
Â
La millora de la usabilitat també ha estat clau a l’hora de dissenyar la nova pà gina, que és molt més intuïtiva que abans, amb l’objectiu de fidelitzar l’actual audiència de la publicació, 30.000 usuaris únics, i el repte d’aconseguir incrementar el nombre de lectors a partir d’ara.
Â
El canvi d’imatge va acompanyat d’un canvi de continguts, més elaborats, i on s’incorporen nous gèneres periodÃstics com els reportatges amb suport audiovisual (fotografies i vÃdeos) i entrevistes. Aquest reforç de la redacció també es reflecteix en el contingut a les xarxes socials per atrapar nous seguidors.
Â
Al nou web també s’han simplificat les seccions per fer més senzilla la cerca d’informació, posant especial èmfasi a les propostes familiars.
Â
D’aquesta manera, les noves seccions són: Cornellà en fotografies, on es publiquen carrusels d’imatges de les activitats que s’han portat a terme durant el darrer cap de setmana; Arts escèniques, amb les cites teatrals, musicals o de dansa disponibles a la ciutat; Exposicions, amb el repàs de les mostres disponibles; Activitats familiars, amb totes les opcions per gaudir amb els més petits; Esports i aire lliure, amb les cites esportives o aquelles activitats que es desenvolupen al carrer; i Cornellà dels cornellanencs, amb entrevistes a persones rellevants de la localitat.
Â
Tot plegat, fa més dinà mica la revista i proporciona una informació de 360º sobre l’oci cornellanenc impulsat per l’Ajuntament.
L’Ajuntament de Cornellà ha renovat la revista digital Què fer a Cornellà amb l’objectiu de continuar impulsant la dinamització cultural de la ciutat. Des de la seva posada en marxa al setembre de 2014 s’ha consolidat com la plataforma digital més utilitzada pels cornellanencs i per les cornellanenques, d’acord amb les dades de la darrera enquesta GESOP encarregada pel consistori.
Â
"El canvi d’imatge ve motivat, precisament, per la bona acollida d’aquest projecte digital, que els ciutadans puntuen amb un 7,3 sobre 10, aconseguint la nota més alta en comparació amb la resta d’aplicacions digitals municipals", expliquen des de l'Ajuntament. De fet, gairebé la meitat dels enquestats consulten aquesta revista i les seves xarxes socials per estar informats de l’actualitat cultural del municipi.
Â
Amb la voluntat de seguir oferint informació de qualitat i donant resposta a les actuals demandes dels lectors i de les lectores, el web s’ha renovat. Aquests canvis es divideixen en tres eixos: la modernització del logotip i del web, l’actualització dels continguts de la publicació i un nou impuls a les xarxes.
Â
El nou logo del Què fer a Cornellà és la clara mostra de l’actualització de la revista. La imatge és més senzilla i manté l’esquelet d’una entrada de teatre antiga, en dues versions: en negre i en vermell, que són els actuals colors corporatius. A més, s’ha creat una segona versió del logotip per fer-lo més versà til i adaptable a formats més petits com son les icones de xarxes socials, entre d’altres.
Â
Un canvi, motivat per les noves tendències visuals, que ha portat a terme la dissenyadora cornellanenca, Elena Losada, qui també s’ha encarregat de donar vida al nou portal digital.
Â
El web www.queferacornella.cat segueix l’essència del logotip i presenta una imatge més moderna, molt més visual, senzilla i multimèdia. La pà gina ofereix fotografies d’un format més gran, vÃdeos, enllaços a d’altres canals de comunicació relacionats, aixà com l’opció de comentar i compartir cada article per fomentar la intercomunicació entre els lectors i els programadors culturals, seguint les noves maneres de consumir informació.
Â
La millora de la usabilitat també ha estat clau a l’hora de dissenyar la nova pà gina, que és molt més intuïtiva que abans, amb l’objectiu de fidelitzar l’actual audiència de la publicació, 30.000 usuaris únics, i el repte d’aconseguir incrementar el nombre de lectors a partir d’ara.
Â
El canvi d’imatge va acompanyat d’un canvi de continguts, més elaborats, i on s’incorporen nous gèneres periodÃstics com els reportatges amb suport audiovisual (fotografies i vÃdeos) i entrevistes. Aquest reforç de la redacció també es reflecteix en el contingut a les xarxes socials per atrapar nous seguidors.
Â
Al nou web també s’han simplificat les seccions per fer més senzilla la cerca d’informació, posant especial èmfasi a les propostes familiars.
Â
D’aquesta manera, les noves seccions són: Cornellà en fotografies, on es publiquen carrusels d’imatges de les activitats que s’han portat a terme durant el darrer cap de setmana; Arts escèniques, amb les cites teatrals, musicals o de dansa disponibles a la ciutat; Exposicions, amb el repàs de les mostres disponibles; Activitats familiars, amb totes les opcions per gaudir amb els més petits; Esports i aire lliure, amb les cites esportives o aquelles activitats que es desenvolupen al carrer; i Cornellà dels cornellanencs, amb entrevistes a persones rellevants de la localitat.
Â
Tot plegat, fa més dinà mica la revista i proporciona una informació de 360º sobre l’oci cornellanenc impulsat per l’Ajuntament.
Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leÃdo y acepta las Normas de Participación y PolÃtica de Privacidad
Normas de Participación
PolÃtica de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.169