EL PRAT
MUNICIPALS 28M • Gerard Valverde (Junts) es compromet a crear un mínim de 500 places d’aparcament gratuïtes
L’alcaldable sosté que cal planificar la construcció i l’habilitació de nous espais d’estacionament, preferentment als extrems o afores de la ciutat
![[Img #48302]](https://elfar.cat/upload/images/05_2023/5200_parquing-el-prat.jpg)
El candidat de Junts pel Prat a l’alcaldia, Gerard Valverde, s'ha compromès a crear un mínim de 500 places d’aparcament gratuïtes a la ciutat en el proper mandat municipal.
"L’aparcament és una de les preocupacions més importants dels veïns i veïnes del Prat, tal i com senyalen alguns estudis demoscòpics", asseguren des de la formació. Per aquest motiu, l’alcaldable sosté que cal planificar la construcció i l’habilitació de nous espais d’aparcament, preferentment als extrems o afores de la ciutat "per evitar problemes derivats de l’excessiva concentració de circulació a la ciutat i mitigar l’impacte de la contaminació de l’aire".
Des de la formació defensen "una correcta planificació de l’aparcament que explori aprofitar les alçades i dotar de pisos addicionals determinades zones d’aparcament a la ciutat, com ara el que hi ha a la RENFE o a Cal Gana". Això, consideren, "permetria descongestionar el nucli urbà i alhora donar resposta a tots aquells ciutadans que necessiten el cotxe per anar a treballar cada dia i no es poden permetre pagar un aparcament privat".
![[Img #48302]](https://elfar.cat/upload/images/05_2023/5200_parquing-el-prat.jpg)
El candidat de Junts pel Prat a l’alcaldia, Gerard Valverde, s'ha compromès a crear un mínim de 500 places d’aparcament gratuïtes a la ciutat en el proper mandat municipal.
"L’aparcament és una de les preocupacions més importants dels veïns i veïnes del Prat, tal i com senyalen alguns estudis demoscòpics", asseguren des de la formació. Per aquest motiu, l’alcaldable sosté que cal planificar la construcció i l’habilitació de nous espais d’aparcament, preferentment als extrems o afores de la ciutat "per evitar problemes derivats de l’excessiva concentració de circulació a la ciutat i mitigar l’impacte de la contaminació de l’aire".
Des de la formació defensen "una correcta planificació de l’aparcament que explori aprofitar les alçades i dotar de pisos addicionals determinades zones d’aparcament a la ciutat, com ara el que hi ha a la RENFE o a Cal Gana". Això, consideren, "permetria descongestionar el nucli urbà i alhora donar resposta a tots aquells ciutadans que necessiten el cotxe per anar a treballar cada dia i no es poden permetre pagar un aparcament privat".





Normas de participación
Esta es la opinión de los lectores, no la de este medio.
Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios inapropiados.
La participación implica que ha leído y acepta las Normas de Participación y Política de Privacidad
Normas de Participación
Política de privacidad
Por seguridad guardamos tu IP
216.73.216.81